|
5.1 passthrough Panasonic |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der med HD lyd kontra DTS/DD lyd, det er altså nok ikke bare placebo for alle.
Jeg har siddet og sat en bluray på med forventet HD lyd, hvor jeg blev grueligt skuffet over lyden, for så at kigge ned på receiveren og se at der slet ikke var et TrueHD spor på den skive, men kun DD. Jeg kan klart høre forskel i de mere krævende scener.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg vil nu også bestemt mene der ikke er tale om placebo effekt..
Jeg syntes da fint jeg kan høre forskellen. Som Anders skriver, så har jeg tit også studset over klarhed/hul igennem på lydsiden, for at opdage den valgte lyd er dd.. Come on KlausDM:-). Selv med mit gamle hkts60 system er der markant forskel på dd og DTS hd Master. Det nægter jeg at tro på du er uenig i:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |