|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakobwolff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 14:42 |
Hey allesammen
Jeg er lidt ny i faget, ogg trænger til noget ok lyd til mit 20kvm værelse med ps3 og 32" samsung. mit budget er max 4000,- jeg er faldet lidt for dette Onkyo 5.1 system med reciever : http://www.eu.onkyo.com/products/HT-S5205.html hvad tror i om det? eller er der noget i hellere vil anbefale? ps : har ikke plads til store gulvhøjtalere Redigeret af Jakobwolff - 21-Juni-2009 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan ovenstående spiller. Men de koster da 5000? På av's hjemmeside hvert fald. umiddelbart lyder det fedt, at man kan få en seperat Onkyo forstærker og 5.1 til 5000 kr. Det er tilmed ret flot.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Jakobwolff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Jeg har rent faktisk fundet sættet på en tysk webshop til 385euro og 20euro i fragt
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
altså ca. 3000 kr.. sygt.. Hvor? |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Onkyo er jo også kendt for at lave gode højtaler, så en sådan en sæt kan man vel ikke gå helt galt i byen med.
Prisen er vel helt ok ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
har netop bestilt sættet ![]() http://www.tsnversand.de/home-cinema/heimkino-systeme/onkyo- ht-s-5205-schwarz.html |
|
![]() |
|
![]() |
Gider du skrive lidt om hvordan levering og service er? Og om højtalerne kan hænges op..
Og så selvfølgelig give feedback omkring lyden. 3000,- kr. er jo ikke meget.. ;) |
|
LG C1 65"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |