|
5.1 vs 7.1 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, det er egentlig rigtigt at DVD kun kunne klare op til 6.1. Men det jeg siger omkring Pro Logic passer jo også. Jeg siger at den laver surround ud af et stereo spor, på samme måde som du kan lave 7.1 ud af 5.1. Det er ikke rigtig surround, men det giver illusionen af surround. Jeg påstod ikke, at du fik ægte Dolby 4.0 ud af et stereospor.
|
||
![]() |
||
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
|
Mangler lige som lidt lyd bagfra, som der er idag så de to bagereste højtaler lige ud hvor du sidder og kan ikke komme længere "baglæns", men har plads til to højtaler et par meter bag sofaen, altså bagved hvor du sidder. Som front er det CERWIN-VEGA XLS-12 højttaler center er CERWIN-VEGA VE-5C centerhøjttaler og bag er CERWIN-VEGA VE-5M højttaler men har mulighed for at købe 2 system-audio SA510 som jeg kunne bruge enten som side eller baghøjtaler i en 7.1 opstilling. Bo
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Det ville være mere interessant, at finde ud af hvilken receiver du bruger. Din mangel på surround oplevelse, kan sagtens ligge i din receivers dsp.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
|
Det er en Pioneer VSX 922
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |