|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wist ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 28-Maj-2009 kl. 07:35 |
Hej Alle Er der en der kan smide 5.1n driveren op til download.
på forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Man går ind på Recordere.dk og søg hele sitet skriver hvad man vil søge efter (f.eks. 5.1n) og vupti i det første link der link til download af driver, fantastisk hvad man kan finde når man søger
Redigeret af Benu - 28-Maj-2009 kl. 09:33 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
wist ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg havde skam også søgt på sitet men åbenbart ikke godt nok . men tak for linket.
![]() |
|
![]() |
|
juulonline ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Men hvorfor ikke bruge den beta de har til Windows 7 (vers. 1.0)? Jeg har installeret den, og umiddelbart virker det fint.
|
|
![]() |
|
![]() |
mit mediecenter virker perfekt undtaget HD kanalerne, lyden er iorden med billedet hakker. jeg har så gennem læsning på nettet, fundet ud af at ved at afinstallere den nye driver og geninstallere den ralative gamle driver version 5.1n bliver problemet løst. om det passer ved jeg ikke endnu, men det er da et forsøg værd. og da det har hjulpet andre med det sammen problem så blir jeg nød til at prøve. |
|
![]() |
|
![]() |
nå nu har jeg prøvet 5.1n driveren og det var ikke noget hit øv
Redigeret af wist - 29-Maj-2009 kl. 10:49 |
|
![]() |
|
bmnmce ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvis Jeg kører win 7 driver (1.0), så mangler jeg 4 kanaler på min stofa her i Århus. Jeg har så kopieret x64 MCe-driver fra 5.1 over i 64xMCE driver win7 1.0. derefter har jeg kørt fire installation igen(efter afinstallation) med min "hjemmelavet" win 7 1.0 / 5.1 driver. Så på den måde har jeg fået en estra kanal (DR 2) på min stofa her i Århus
Redigeret af bmnmce - 01-Juni-2009 kl. 10:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |