|
50" 100hz fra elgiganten |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vad med at få elektronik forsikringen på sammen med din indboforsikringen. det er nok også lidt billiger vis du flere nyere ting i hjemmet.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det ser da slemt ud på dit billed. Min mening er at hvis du har rengjort, som der står i manualen, så skal forsikringen dække en ombytning. Hvis det var mig, så ville jeg da prøve. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
|
Har ikke fået noget ud af at have købt en forsikring, den dækker det ikke.
Redigeret af gasolin - 24-Marts-2014 kl. 23:44 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det forstår jeg ikke. Tv'et skal da ikke skalle. Jeg ville lave en masse ballade, hvis det samme skete for mig. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
|
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102828
|
||
![]() |
||
|
Er det samme tv som den gang, eller fik du et nyt? |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Har ikke fået noget ud af at have købt en forsikring, den dækker det ikke. Det er det samme tv
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
|
Som jeg skrev - de 48 måneder var et eksempel fra Elgigantens aktuelle avis. Jeg har også talt med Elgiganten. Der er altså ikke rentefri lån længere. "Betal i 2015" koster dig 20,2 % i rente/pr. år, når afbetalingerne begynder, uanset hvor lang tid du er om at betale af. Etableringsgebyret er 499 kr. og du skal desuden betale 44-50 kr. om måneden i adm. og opkrævningsgebyr. Et Tv tiL (eksempelvis) 7.000 kr. betalt over 12 måneder på ovenstående vilkår, kommer til at koste 8.872-8.944 kr. |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Var det mig, ville jeg spare op til et nyt tv, og se på det nuværende indtil da - selvom du da har ret i at det ikke er kønt - Men heller det, end at stifte unødig gæld.
|
||
![]() |
||
|
Har ikke beslutte om jeg vil spare sammen først, tage det låne der først skal betales af på til janauar 2015 (ca 9 måneder til at ligge 1000kr til side hver månede) eller deres renetfri lån hvis de har det.
Har set på det her i avisen som er et stort tv til med stor rabat, som i forhold til størrelsen er rimelig i prisen, men kender ikke kvaliteten af det http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LC60LE751E/sharp-60-3d-smart-led-tv-lc-60le7 Om det er gæld eller penge jeg skal spare sammen først kan komme ud på det samme hvis lånet er rentefrit,for beløbet er næsten det samme der skal betales. Når man låner penge til et tv ved man godt det koster lidt mere end hvis man spare pengene sammen, men tilgengæld for man skærmen med det samme og som i mit eksempel spare man 5000kr som kan være en del mere man spare end hvad det koster at låne pengen samlinget med prien på tvet andre steder. Det vil sige tvet koster 7999kr man spare 5000kr billigste sted er måske til en pris på 9999kr(elgigtanetn har tit nogen meget gode tilbud) og skal man max betale 1000kr for at låne til tvet (f.eks rentefrit lån) vil man stadig spare noget ved at købe tv i elgiganten i forhold til andre steder (også selv om man skal låne tvet) I forhold til sharps priser på nettet for man i forhold til den billigste model, en større model og i forhold til den større og nyere model spare man ca 5000kr (minus det lånet koster i oprettelse,renter med mere) http://www.hifipriser.dk/billede/tv.aspx?tv-stoerrelse=(eq+60)&producent=%5BSharp%5D&count=100&sort=TotalPrice&rlm=List
Redigeret af gasolin - 25-Marts-2014 kl. 16:06 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Spar nu sammen, der er altid tv på tilbud, ellers kommer der det igen "om 2 uger".
Klaus |
||
![]() |
||
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
|
Producentens vejledende priser er ALTID meget lavere end retailpriserne reelt er. Hvis de selv solgte ud af bagdøren til billigere priser, så ville de underminere deres forhandlernetværk.
Du kan jo altid finde tilbud på TV. Også om 1 år. Forbrugslån er noget værre bavl.
|
||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |