recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 50" 100hz fra elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

50" 100hz fra elgiganten

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 21:59
vad med at få elektronik forsikringen på sammen med din indboforsikringen. det er nok også lidt billiger vis du flere nyere ting i hjemmet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Har du forsikring på dit G20? Det må da ikke se sådan ud nu. Hvis skærmen er rengjort som der står i manualen, må det da ikke skalle. Jeg har selv et V10 som et år ældre, og har forsikring endnu.

Ja det har jeg og den kan jeg putte derop hvor solen ikke skinner.

Jeg har brugt alm fladskærm rens og det var tilfældigt jeg opdagede pletten for mere end 2 år siden (mindes jeg også skrev om det herinde)

Det ser da slemt ud på dit billed. Min mening er at hvis du har rengjort, som der står i manualen, så skal forsikringen dække en ombytning. Hvis det var mig, så ville jeg da prøve.

Venlig hilsen
KB
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:40
Har ikke fået noget ud af at have købt en forsikring, den dækker det ikke. 

Redigeret af gasolin - 24-Marts-2014 kl. 23:44
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:45

Har ikke fået noget ud af at have købt en forsikring, den dækker ikke. 

Det forstår jeg ikke. Tv'et skal da ikke skalle. Jeg ville lave en masse ballade, hvis det samme skete for mig.

Venlig hilsen
KB
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:46
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102828
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 00:02

Er det samme tv som den gang, eller fik du et nyt?

Venlig hilsen
KB
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Er det samme tv som den gang, eller fik du et nyt?

Har ikke fået noget ud af at have købt en forsikring, den dækker det ikke.  

Det er det samme tv
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 11:07

Har spurgt dem for ca 1 uge siden, jeg skal ikke bruge 48 måneder til at betale af på. Kan desuden også bruge deres rentefri lån hvis de har det. Det når man betaler over lang tid at man betaler det dobbelte af hvad varen koster ....

Som jeg skrev - de 48 måneder var et eksempel fra Elgigantens aktuelle avis. Jeg har også talt med Elgiganten. Der er altså ikke rentefri lån længere. 

"Betal i 2015" koster dig 20,2 % i rente/pr. år, når afbetalingerne begynder, uanset hvor lang tid du er om at betale af. Etableringsgebyret er 499 kr. og du skal desuden betale 44-50 kr. om måneden i adm. og opkrævningsgebyr.  

Et Tv tiL (eksempelvis) 7.000 kr. betalt over 12 måneder på ovenstående vilkår, kommer til at koste 8.872-8.944 kr. 

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 14:43
Var det mig, ville jeg spare op til et nyt tv, og se på det nuværende indtil da - selvom du da har ret i at det ikke er kønt - Men heller det, end at stifte unødig gæld.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 15:56
Har ikke beslutte om jeg vil spare  sammen først, tage det låne der først skal betales af på til janauar 2015 (ca 9 måneder til at ligge 1000kr til side hver månede) eller deres renetfri lån hvis de har det.

Har set på det her i avisen som er et stort tv til med stor rabat, som i forhold til størrelsen er rimelig i prisen, men kender ikke kvaliteten af det

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LC60LE751E/sharp-60-3d-smart-led-tv-lc-60le7

Om det er gæld eller penge jeg skal spare sammen først kan komme ud på det samme hvis lånet er rentefrit,for beløbet er næsten det samme der skal betales.

Når man låner penge til et tv ved man godt det koster lidt mere end hvis man spare pengene sammen, men tilgengæld for man skærmen med det samme og som i mit eksempel spare man 5000kr som kan være en del mere man spare end hvad det koster at låne pengen samlinget med prien på tvet andre steder.

Det vil sige tvet koster 7999kr man spare 5000kr billigste sted er måske til en pris på 9999kr(elgigtanetn har tit nogen meget gode tilbud) og skal man max betale 1000kr for at låne  til tvet (f.eks rentefrit lån) vil man stadig spare noget ved at købe tv i elgiganten i forhold til andre steder (også selv om man skal låne tvet)

I forhold til sharps priser på nettet for man i forhold til den billigste model, en større model og i forhold til den større og nyere model spare man ca 5000kr (minus det lånet koster i oprettelse,renter med mere)

http://www.hifipriser.dk/billede/tv.aspx?tv-stoerrelse=(eq+60)&producent=%5BSharp%5D&count=100&sort=TotalPrice&rlm=List

Redigeret af gasolin - 25-Marts-2014 kl. 16:06
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 17:01
Spar nu sammen, der er altid tv på tilbud, ellers kommer der det igen "om 2 uger".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
floe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 19:42
Producentens vejledende priser er ALTID meget lavere end retailpriserne reelt er. Hvis de selv solgte ud af bagdøren til billigere priser, så ville de underminere deres forhandlernetværk.

Du kan jo altid finde tilbud på TV. Også om 1 år. Forbrugslån er noget værre bavl.
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270
Theta DSPro Prime
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu