|
50" 4k tv - hvilket ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2016 kl. 19:40 |
Hejsa
Har en kammerat der skal købe nyt tv - han har omkring 6 tusinde - har ikke fulgt med i markedet har kun råd til brugte tv's :) Nogen der kan komme med nogle gode fifs til hvilket et kunne være godt |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han kommer nok ikke udenom Samsung KS7005 (49"). Det kan findes til lige under 7K. Det er årets value/money tv.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Tak tak. Det vil jeg sige til ham
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/samsung-55-suhd-tv-55ks8005/p/100234021?intcmpid=avisen_avisenonline_16uge52
dette kommer på tilbud til 8888,- i næste uge, tænker selv at jeg vil købe det, det lader til at være en god pris. Men kan man vente til det et par måneder ind i det nye år kommer der nok en del lækre nyheder, men priserne bliver også derefter jo. jeg tvivler på at et 55ks8005 falder meget mere i pris det næste års tid end de 8888,- det vil kunne fåes til i næste uge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |