Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MDHell
Guld medlem
Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
|
Sendt: 02-April-2009 kl. 23:46 |
multix skrev:
Så er der også 50 % på deres danske hjemmeside
www.axelmusic.dk
Efter først til mølle princippet. Vi sender de varer der er på lager i webshop med det samme. Varer der ikke er sendt inden 24 timer efter bestilling, bliver slettet og reservationen annulleret. Vi kan altså ikke bestille varer fra selskaberne eller nogle af butikkerne – ej heller Axel Klassisk.
Desværre kan vi ikke rent teknisk rette priserne ned, det vil sige at når du bestiller en vare til den angivne pris, trækker vi kun halvdelen. Portoregler og – priser, er som de plejer, hvilket vil sige at hvis du bestiller for min. DKK. 500,00 (normalpris) sender vi portofrit. Ellers er porto og ekspedition DKK 19,95 per enhed. Her er et par eksempler:
Du bestiller varer for DKK 799,80 altså portofrit. Vi trækker DKK 399,90. Du bestiller 3 varer a 119,95, i alt incl. Porto 419,95. Vi trækker 239,78. |
|
Tak for det, så er der lige bestilt 
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
|
 |
tito78
Ny bruger
Oprettet: 15-Februar-2008
Point: 19
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 00:24 |
Er det kun mig der synes den ser lidt vovet ud.... Man godkender en betaling til fuld pris, til et firma der er ved at lukke, og de lover så, at de kun trækker halvdelen Der er ligesom ikke så mange at klage til, hvis de ikke holder ord, og deres kundeservice er allerede lukket...
Bare en tanke (eller har jeg overset noget)
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 01:25 |
Man kan jo bare bede banken om at annullerer orderen hvis det ikke går...!?!
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
isaac
Super bruger
Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 481
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 01:49 |
Jeg sad også og tænkte præcis det samme. Kan man annullere betalingen hvis den går ind som det fulde beløb og ikke 50%? Altså hvor langt tid har man til at annullere i banken et køb med visa kort på nettet?
|
 |
SosFarum
Guld medlem
Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 08:32 |
Hmm - må vist lige en tur forbi Lyngby - det er så billigt at jeg må overveje at købe en afspiller også
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 08:45 |
Fik lige lavet en bestilling. Så må vi se om de trækker halvdelen. Ellers bliver det en dyr fornøjelse
|
 |
kbh4
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2007
Point: 721
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 08:55 |
tito78 skrev:
Er det kun mig der synes den ser lidt vovet ud.... Man godkender en betaling til fuld pris, til et firma der er ved at lukke, og de lover så, at de kun trækker halvdelen Der er ligesom ikke så mange at klage til, hvis de ikke holder ord, og deres kundeservice er allerede lukket...
Bare en tanke (eller har jeg overset noget) |
Jeg syntes altså også det lugter lidt! Og hvad er det for en søgt forklaring at "de ikke kan ændre priserne" - hvad for en webshop er det, hvor man ikke kan ændre sine priser?!? Selvfølgelig kan de ændre priserne (eller alternativt lave en offentlig 50% rabatkode); så de må altså have valgt IKKE at ændre dem - "hvorfor" kan man så spørge sig selv... Jeg tør i hvert fald ikke bestille som det ser ud nu - jeg tvivler på at banken vil gå med til at tilbageføre noget, hvis man godkender et køb på et specifikt beløb samt får sine varer. Godt nok lover butikken kun at tage halvdelen, men det må være et mellemværende imellem kunden og butikken - og man kan godt frygte at en konkursbegæret butik forsøger at få dækket så meget som muligt, måske på bekostning af hæderligheden. Og hvis det går galt, kan man så stille op, sidst, i rækken af kreditorer (lig med 0% chance for at man nogensinde ser sine penge igen). -Kent
|
 |
MikeOne
Guld medlem
Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 09:15 |
kbh4 skrev:
tito78 skrev:
Bare en tanke (eller har jeg overset noget) |
Jeg syntes altså også det lugter lidt! Og hvad er det for en søgt forklaring at "de ikke kan ændre priserne" - hvad for en webshop er det, hvor man ikke kan ændre sine priser?!? Selvfølgelig kan de ændre priserne (eller alternativt lave en offentlig 50% rabatkode); så de må altså have valgt IKKE at ændre dem - "hvorfor" kan man så spørge sig selv...
Jeg tør i hvert fald ikke bestille som det ser ud nu - jeg tvivler på at banken vil gå med til at tilbageføre noget, hvis man godkender et køb på et specifikt beløb samt får sine varer. Godt nok lover butikken kun at tage halvdelen, men det må være et mellemværende imellem kunden og butikken - og man kan godt frygte at en konkursbegæret butik forsøger at få dækket så meget som muligt, måske på bekostning af hæderligheden.
Og hvis det går galt, kan man så stille op, sidst, i rækken af kreditorer (lig med 0% chance for at man nogensinde ser sine penge igen).
-Kent
|
Jeg holder også nalderne fra det - den lugter lidt !
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
 |
Tobster
Super bruger
Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 09:38 |
hmmm....... ja der virker lidt underligt mht priserne...
Afventer indtil der er gode erfarringer med det...
|
 |
chronaden
Junior bruger
Oprettet: 02-April-2009
Point: 39
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 09:45 |
hvis du betaler med dankort, så få da bare tilbageført beløbet, hvis de snyder?
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 426
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 09:57 |
tog også chancen, elelrs må jeg jo fedte for min bank rådgiver med lidt blomster
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
kallefrank
Super bruger
Oprettet: 17-Juli-2006
Point: 401
|
Sendt: 03-April-2009 kl. 10:23 |
Tyv tror hver mand stjæler..............
|
 |