|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Jeg ville også klart vælge enten Pana-eller pioneer-dog er PIONEER bedre i billedet(og i designet efter MIN mening) LG er o.k-men sammenlignet med disse to.....NO CONTEST! Det afslører en direkte sammenligning med det samme. Iøvrigt:Er der en som kender dybden på kabinettet på den nye JVC 56"? |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
sorry-er netop "vågnet",og har selv fundet ..DYBDEN!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er dømt KUMMEFRYSER!! |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Hvordan skal denne kommentar fortolkes? |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Vil tro det betyder, at JVC HD-ILA Hybrid-TV 56" ikke er nær så fladt som håbet Den slags TV er jo ofte afbilledet forfra, så man ikke fornemmer dybden. Det er måske lidt optisk snyd, som om fabrikanterne gerne vil sælge det som en fladskærm. Jeg tror dog at de fleste kummefrysere er dybere end 45 cm /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Hans ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Medion 50" HD TV til kr. 22.250 Jeg faldt over det her http://www.nippy.dk/shop/default.asp Jeg er ved seriøst at overveje det; og det er jo til at betale... |
||
Hans Klitgård, Kolding
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
# Hans Lyder rigtig godt, men hvordan ser det ud mht. design, menuer og skærmbillede. Man kunne håbe det kommer til salg i Aldi, de har en enestående god politik vedr. returret. Men det er fandeme en ordentlig satan at slæbe frem og tilbage! Jeg skimmede lige specs. og fandt at der mangler DVB-T Så synes jeg forøvrigt at leverandøren virkelig hiver det store muldvarpeskind op når han giver hele 250 kr i rabat! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er endnu ikke så mange modeller med DVB-tunere, men der er dog nogen. Jeg har stødt på et Sharp Aquos, med DVB-T & DVB-S tuner.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Ja og Pioneers: "The PDP-506XDE and PDP-436XDE models include a DVB-T compliant analogue/digital terrestrial TV tuner for Free-to-Air digital terrestrial broadcast reception" DVB-S er ikke så spændende uden mulighed for CAM modul |
||
![]() |
||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Jeg har købt Samsungs PS-50P5H 50" men der er leveringstid på 2-4 uger fra min forhandler. Til gengæld er prisen HELT I BUND!
Jeg skal med glæde skrive nogle linjer om modellen når den ankommer, men der går altså nok min. 14 dage... **savle savle, mmmm, ![]() |
||
![]() |
||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
OK så har jeg fået mit PS-50P5H. Det kom i tirsdags, og my gooooood det er for fedt.
Det kan godt være andre tænder på piger, men jeg tænder godt nok på det her TV. I forhold til mit gamle LG plasma (px4) er der væsentligt bedre farver og dybde i billedet. Indtil videre har jeg kun set tv med Selectoren men i løbet af weekenden får jeg nok indstillet kanalerne via den indbyggede tuner. Har sat Xboxen til med component kabel og HD billedet der vises er super. Hvis der er spørgsmål om dette apparat skal jeg naturligvis være behjælpelig med svarene. Claus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |