|
500/500 Fiber på ASUS RT-AC68U |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hrj.
Har fiber fra Altibox,og har kun en boks inde. Mvh. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er sådan det er her. Men jeg går ud fra, det er fordi det er TDC der ejer vores kabler og Hiper der leverer. Den store hvide aliminiumsboks på første billede, fordeler over til den lille hvide med det blå mærke og over til en boks med COAX til TV (så de kan levere YouSee den vejm vi har dog ikke en TV pakke).
Fra den lille boks med det blå mærke går den så over til den converter vi fik med Hiper. Da vi havde Fibia (Waoo) før, fik vi en tilsvarende fra dem. Og så fra den op til routeren. Og havde jeg nu valgt at køre med Hipers router i bridge mode, så havde jeg jo endda haft 5 bokse. Så måske det også giver et prej om, hvorfor jeg ønskede at undgå den? Går ud fra, at det er fordi TDC leverer YouSee over samme kabler, at der skal så mange bokse til. Redigeret af Nagash - 06-April-2017 kl. 18:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |