recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5090H mangler DVB-C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5090H mangler DVB-C

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 11:35
Hvis vi skal være helt præcise og sige den bliver brugt 8 timer dagligt bliver det til 443 kr om året.

Men boksen har sgu en række problemer man må leve med, såsom genstart pga den ofte går i ged desværre.

Redigeret af Denraretiger - 16-Februar-2013 kl. 11:40
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 13:24
Jeg kan godt leve med den skal genstartes ca. 2 gange om måneden. Jeg har både yousee boxen og en clint dc1. Clint er ganske udmærket og kan bruges til at optage med. jeg optager bare på en 32 gb usb-pen, det fungerer fint. og den bruger ikke meget strøm. så jeg kan optage 2 forskellige programmer samtidig med jeg ser et tredie.
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Point: 707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 15:34
Tak for alle de gode svar.

Er der nogen der kan anbefale en boks, der kan klare HD kanaler og jeg behøver ikke nogen optage funktion.

Jeg ønsker en boks der kun klare opgaven med DVB-C delen og er ca. i 500kr klassen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 15:50
Dem der er nævnt på side 1
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

Tak for alle de gode svar.

Er der nogen der kan anbefale en boks, der kan klare HD kanaler og jeg behøver ikke nogen optage funktion.

Jeg ønsker en boks der kun klare opgaven med DVB-C delen og er ca. i 500kr klassen.

Der er stort set kun Clint DC1 til den pris (og måske en i Kvickly og Harald Nyborg, men dem vil jeg ikke nævne) og Clinten er den samme som den meget omtalte BlueTinum, der er ganske god, især til prisen. Dog er fjernbetjeningen elendig.

Jeg har BT'en og er godt tilfreds. Den viser flotte billeder og den kan i en snæver vending virke som medie afspiller (fx jpeg's på en USB stick), og så kan du også tilslutte en USB2 harddisk, hvis du på et senere tidspunkt kommer i tanke om at den skal optage din ynglingsserie mens du er på ferie.
mvh Infinity
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Dem der er nævnt på side 1

Nu blev der stort set kun nævnt yousee og samsung boksen med harddiskoptager, som er unødvendigt for mig ;)

Infinity:
Det bliver nok den Client DC1, da den KUN skal vise tv. (I god opløsning)
Styre man kanaler fra den "dårlige" fjernbetjening eller fra tv'ets? (Om ikke andet kan man vel bruge en multi fjernbetjening, og jeg ejer da også en logitech)

Redigeret af staack - 18-Februar-2013 kl. 17:19
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:27
Du skifter kanaler på den "dårlige" fjernbetjening. men så dårlig synes jeg nu ikke den er. Den ser lidt billig ud, men reagerer ret hurtigt. og så er det svært at se hvad de nederste 3 rækker knapper er til i svag belysning.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:48
Der blev nu også nævnt :

En af de billige f.eks Blue Tinium eller Denver.
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Der blev nu også nævnt :

En af de billige f.eks Blue Tinium eller Denver.

Nå ja det har du selvfølgelig ret iTongue

Jeg har købt en clint på tilbud i elgiganten idag, så må jeg se om den kan bruges :)

Jeg siger tak for den fine hjælp!

Redigeret af staack - 19-Februar-2013 kl. 19:11
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu