|
5090H mangler DVB-C |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis vi skal være helt præcise og sige den bliver brugt 8 timer dagligt bliver det til 443 kr om året.
Men boksen har sgu en række problemer man må leve med, såsom genstart pga den ofte går i ged desværre.
Redigeret af Denraretiger - 16-Februar-2013 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Jeg kan godt leve med den skal genstartes ca. 2 gange om måneden. Jeg har både yousee boxen og en clint dc1. Clint er ganske udmærket og kan bruges til at optage med. jeg optager bare på en 32 gb usb-pen, det fungerer fint. og den bruger ikke meget strøm. så jeg kan optage 2 forskellige programmer samtidig med jeg ser et tredie.
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
Tak for alle de gode svar.
Er der nogen der kan anbefale en boks, der kan klare HD kanaler og jeg behøver ikke nogen optage funktion. Jeg ønsker en boks der kun klare opgaven med DVB-C delen og er ca. i 500kr klassen.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Dem der er nævnt på side 1
![]() |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Der er stort set kun Clint DC1 til den pris (og måske en i Kvickly og Harald Nyborg, men dem vil jeg ikke nævne) og Clinten er den samme som den meget omtalte BlueTinum, der er ganske god, især til prisen. Dog er fjernbetjeningen elendig.
Jeg har BT'en og er godt tilfreds. Den viser flotte billeder og den kan i en snæver vending virke som medie afspiller (fx jpeg's på en USB stick), og så kan du også tilslutte en USB2 harddisk, hvis du på et senere tidspunkt kommer i tanke om at den skal optage din ynglingsserie mens du er på ferie.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
Nu blev der stort set kun nævnt yousee og samsung boksen med harddiskoptager, som er unødvendigt for mig ;) Infinity: Det bliver nok den Client DC1, da den KUN skal vise tv. (I god opløsning) Styre man kanaler fra den "dårlige" fjernbetjening eller fra tv'ets? (Om ikke andet kan man vel bruge en multi fjernbetjening, og jeg ejer da også en logitech)
Redigeret af staack - 18-Februar-2013 kl. 17:19 |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Du skifter kanaler på den "dårlige" fjernbetjening. men så dårlig synes jeg nu ikke den er. Den ser lidt billig ud, men reagerer ret hurtigt. og så er det svært at se hvad de nederste 3 rækker knapper er til i svag belysning.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Der blev nu også nævnt :
En af de billige f.eks Blue Tinium eller Denver. ![]() |
|
![]() |
|
Nå ja det har du selvfølgelig ret i ![]() Jeg har købt en clint på tilbud i elgiganten idag, så må jeg se om den kan bruges :) Jeg siger tak for den fine hjælp!
Redigeret af staack - 19-Februar-2013 kl. 19:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |