recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 50VT30 eller 47PFL7666
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket50VT30 eller 47PFL7666

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 19:10
Prisen er glemt når du har købt, så køb nu det bedste billed. Og iøvrigt står en plasma jo altid dårligere i en butiks oplyste lokale. Modsat din stue onsdag aften når du skal se broen ;)
Til top
keysersoze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2008
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 14:49
Jeg var en tur i Fona hvor 7606 og 55VT30 stod med kun én skærm imellem og de kørte den samme Philips demo skive - og jeg må indrømme at jeg havde meget svært ved at se forskel, men det skal selvfølgelig tages med i betragtningen, som også nævnt her, at udstilling i butikker ikke sker under hverken normale eller optimale forhold.

Men for at gøre en lang historie kort så bestilte jeg i går et 50VT30 ud fra de vurderinger, at selvom passiv 3D er ekstremt interessant så er 3D ikke den primære årsag til at købe TV'et, derimod vejer størrelse og kvalitet højest.

Så kan jeg kun håbe, at vognmanden fra ElGiganten er en flinker fyr, der vil hjælpe med at få kassen ind i lejligheden så jeg ikke ender alene på kantstenen. Dumme kantstens-leveringer Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu