recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 51'' på et Vogels EFW 8305-kan det lade sig gøre?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket51'' på et Vogels EFW 8305-kan det lade sig gøre?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thapet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: 51'' på et Vogels EFW 8305-kan det lade sig gøre?
    Sendt: 15-November-2011 kl. 10:35
Hej.

Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg skal til at kigge på nyt fjernsyn - og har fået lidt kig på Samsungs 8005 Plasma i 51''. Men nu ligger det sådan at jeg har et Vogels EFW 8305 ophæng sat op derhjemme som ifølge spec'en har et max på 50'' - vægtmæssigt er det ikke noget problem, men vil et 51'' fjernsyn overhovedet kunne sættes på?

Peter
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 11:14
Jeg har svært ved at se at der skulle ske noget ved det. Hvis bare ophænget i TV'et passer til samme VESA-standart, så har størrelsen på TV'et ikke det store at sige. Det er ene og alene vægten det er afgørende. Og igen er beslaget ikke afgørende faktor der. Det der er aller vigtigst, er hvilke skruer og plugs du har valgt at bruge, og hvilken type væg den sidder i. Er den sat i en murvæg med 10mm murplugs og nogle tilsvarende franske skruer, så kommer den ikke af væggen ved at uheld.
Til top
thapet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 11:22
Tak for svaret - muren og skruer/plugs burde kune klare det :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 12:04
Så skal du bare at undersøge om VESA-standarten passer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu