|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en Onkyo 606 er da ikke meget bedre end den du har. uden over den kan decode de nye formater. Men du kan jo også hører HD på din.
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg synes bare tilslutning osv ville være lidt lettere istedet for analog :) Man kunne selvfølgelig også købe en 576, hvis man vil satse på ps3(bluray), som selv kan klarer HD formaterne. Jeg ville da ellers også tro at Onkyoen havde en bedre lyd end Yamaha'en ? Der er jeg måske forkert på den, ikke at Yamaha'en er dårlig overhovedet. Jeg er fint tilfreds, men troede bare man ville opnå mere med en Onkyo 576/606 f.eks. |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en Onkyo er ikke dårlig, den lyder bare ikke bedre end den du har, der skal du købe en 706. Men allerhelst en 806.
tror mere en Onkyo 605/606 er blevet populær, fordi de kom først med HD formaterne og er en meget billig model. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Du kan sagtens finde et fint HTIB system til den pris.
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
jeg har snart En Onkyo 605 plus 4 stk Kef kmt 2005.2 til salg... Måske vi kan finde ud af noget. Alle sattliterne er flotte og der er vel 4-6 måneder tilbage på garentien Redigeret af henrik-t - 16-December-2008 kl. 15:32 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Det vil sige hvis vi snakker musik vil jeg ikke have noget at hente ved at købe en Onkyo 606 f.eks. ? Det var da godt jeg ikke brugte de ekstra penge så, jeg bruger nemlig min meget til musik via computeren :) FLAC, WAV og 320 kbps. Det lyder kanon på min receiver og højtalere
|
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Det vil jeg ikke give dig ret i. Jeg synes bestimmt at min nye Onkyo 606 er lige lidt bedre end min gamle Yamaha den erstatter. Den er isår bedre til at decode Dolby signalerne og lyden er mere "luftig" |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skriver også lidt bedre, du skal op i en større model før den store forskel kommer. Det kommer jo også an på hvilken højtaler man har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |