|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 07-April-2008 kl. 21:37 |
Jeg har set, at flere surround-receivere(7,1) har mulighed for at bruge surround-back udgangene som bi-amp for front højtalerne, i stedet surround-back. Selv har jeg et sæt Jamo S 606 HCS 3, som har mulighed for bi-amp på front højtalerne. Jeg har kun 1 sæt baghøjtalere, så hvis jeg ska ha 7,1, skal jeg ud og invistrere i et sæt endnu. Hva kan bedste svare sig???? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
kommer an på hva forstærker du har , og hva afspiller....og dit buget til nye højtalere + rum størrelse og layout
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Jeg bruger min suor back til bi-amp.
Der kommer først 7-1 bd plader nu i nyudgivelser (ikke særligt mange). Man skal også have den rette størrelse stue for 7-1. For at få udbytte af det. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg valgte også at bi-ampe til at starte med... Nu har jeg kun bi-wire (skulle have nye kabler). Så nu ved jeg ikke helt hvornår jeg udvider til 7.1.
Men har ikke så stor en stue, så det skulle kun være for at opnå bedre detaljering og opløsning i lydbilledet... ![]() Men nu må vi se hvad der sker... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Jeg ville klart vælge 7.1 hvis man har råd til en ordentligt opgradering, og en nogenlunde nemt rum at sætte Ht op i..!
Der mener jeg en ordentligt forstærker som driver værket, holder jo ikke med en Billig Amp/processer.. men alligevel jo , hvis man ikke er for kræsen i lydbillet kunne det sikkert godt gå med billige løsninger... hvis ens rum er L format med åben køkken eller noget, så er der jo mulighed for at bruge HT standere i den ene side, men jeg ved ikke om man kan indstille sig ud af rum layouted, og om de vil komme til at stå i vejen, (man kan jo sætte et lille kryds i gulvet med Gennemsigtet tape eller andet og rykke dem tilbage til væggen når man ikke ser film....!!!? ) + den jeg skrev i min første post er ret væsenligt mener jeg Redigeret af henrik-t - 07-April-2008 kl. 22:51 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |