recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 520p på Samsung LE-40M61B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket520p på Samsung LE-40M61B

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Blade Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Emne: 520p på Samsung LE-40M61B
    Sendt: 10-April-2006 kl. 10:45

Hejsa... jeg har et Samsung LE-40M61B på vej her en af dagene..

Og jeg har læst et sted på nettet at det kan køre 480p, 720 p, 1080i og 480i.

Men jeg tænker på, når jeg nu gerne vil tilslutte min dvd og se pal film i progressive scan på fjernesynet, så kører det signal mig bekendt med 520p.... Hvad sker der så? Og hvordan indstiller man bedst fjernsynet til det signal? (min dvd-afspiller har ikke hdmi udgang).

Mvh

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2006 kl. 11:46

Oprindeligt skrevet af Blade Blade skrev:

Men jeg tænker på, når jeg nu gerne vil tilslutte min dvd og se pal film i progressive scan på fjernesynet, så kører det signal mig bekendt med 520p.... Hvad sker der så? Og hvordan indstiller man bedst fjernsynet til det signal? (min dvd-afspiller har ikke hdmi udgang).

Jeg har kun prøvet 576P (ikke 520...) via HDMI, men mon ikke det virker på component også. Du kan kun overføre et progressivt signal via HDMI eller component, ikke via f.eks. scart.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Blade Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2005
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2006 kl. 11:53

Tak for svaret og ups... Jeg mente vist nok også de 576P som du skriver. Jeg ved godt at jeg skal have fat i et component kabel til fjernsynet, for at kunne køre progressive scan, så det må jeg ud og have fat i.

Kan i anbefale nogle gode component kabler?

Det bliver spændende at se hvor godt det bliver.

JB

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Blade Blade skrev:

Jeg har kun prøvet 576P (ikke 520...) via HDMI, men mon ikke det virker på component også. Du kan kun overføre et progressivt signal via HDMI eller component, ikke via f.eks. scart.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu