|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 17-Marts-2010 kl. 14:48 |
Hvis jeg nu skulle skifte det lille 28" CRT tv ud med en 52-60" skærm i et prislejet 20-25K hvad er der så af spændende skærme. Jeg vil ikke sige at jeg er til hænger af den ene eller anden paneltype. Så om det er LCD(LED) eller Plasma er ikke afgørende.
Jeg behøver vel ikke at sige at det skal være full hd ![]() Redigeret af Mr. Pierre - 20-Marts-2010 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7241 |
![]() |
Pioneer 60'' hos sparshop. til ca 29K Fås ikke bedre PT |
|
![]() |
|
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Nu skrev jeg max 25K og det er 29K bestemt ikke inden for
![]() En anden ting er at Pioneer stoppede produktionen for langt over et år siden, nok nærmere to.
Ved godt at Pioneer står højt blant billede folk og at det har et godt billede. Men syntes altså også at det er hypet lidt for meget.
Så et "gammelt" Pioneer er jeg ikke interessered i. det skal være af 2010 modeller
![]() |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
LG har jo en række 60'' skærme både plasma og lcd, i det prisleje. http://flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1268329783 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Du skal jo nok kigge på dine behov og krav til billede.
hvis du synes pioneer er hypet lidt for meget
så er det vil andre ting du skal kigge på end lige billede. 60 tommer er der så ikke meget over vælge i mellem og 25k samt vi har ikke ses nogen test af lg samsung pansonic i den størrelse og 2010. Men LG er vil nok den du kan få, der kommer en test flatpanels.dk. godt nok i 50 tommer, men forskellen er nok ikke stor Redigeret af xcardman - 17-Marts-2010 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Jeg ville helt klart vente med at se hvor gode de nye skærme fra LG og Samsung er. Måske er det ikke Panasonic der giver mest for pengene i år?
|
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Ja, når du nu ikke vil have det bedste der findes pt. (ovenstående pioneer), så må du nok vente til de nye modeller er på gaden og testet, og håbe på, at de slår det "gamle".
Jeg går selvfølgelig ud fra at du spørger herinde, fordi du er interesseret i billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Hvorfor går du ud fra det? Man bør nu sagtens kunne søge råd og vejledning herinde, selvom man ikke er 100% fokuseret på billedkvalitet. Det er der mange, der gør og det skal de have lov til.
On topic. Der findes flere skærme, der kombinerer god billedkvalitet med flot design og nye lækre features. Vent på anmeldelserne af de nye 2010 plasmaskærme. Det gør jeg personligt også, for jeg skal skifte indenfor et par måneder. Der ser ud til at være nogle lækre modeller imellem.
|
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med de nye Sony modeller. Sådan et NX800 i 52" ser da ikke helt tosset ud. Er der nogle af jer som har set det eller kan sige godt for Sony`s tvprodukter. Det ligger jo også inden for prislejet
![]() Hvad angår LG, så har min mor sådan et. Der har ikke været andet end problemer med det og problemer fra LG`s service side. Så LG tør jeg sku ikke hoppe ud i
![]() EDIT: Sharp LC52LE hvad har i at sige til sådan et????? Redigeret af Mr. Pierre - 18-Marts-2010 kl. 16:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |