recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55" på budget?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket55" på budget?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pulvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: 55" på budget?
    Sendt: 29-August-2011 kl. 11:57
Hej Bøller
 
Det er blevet på tide at skifte min gode gamle 42" panasonic plasmaskærm ud med en større. Vi sidder et godt stykke fra fjernsynet så jeg går efter en 55".
 
Sidste jeg købte fjernsyn er 6år siden og der købte jeg den jeg fik anbefalet herinde, så nu prøver jeg lykken igen.
 
Jeg har kig på disse to som elgiganten begge har til ca. 12.000,-
 
 
 
Men er det gode skærme med ordentligt billede eller kan man evt. få bedre i ca. det prisleje andre steder?
 
Skærmen vil primært blive brugt til at se tv på igennem kabeltv, men der vil også blive tilsluttet en PS3 der bliver brugt til bilspil og til at se bluray fra.
 
Hvad havde i valgt?
 
På forhånd tak for hjælpen.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 12:37
Når du søger så stor en skærm, så synes jeg generelt, at du bør vælge plasma-TV. Specielt Edge LED baserede LCD-TV (hvor lysdioderne der oplyser skærmen sidder langs kanten af panelet og ikke bagved) har problemer med ujævn fordeling af lyset på skærmen, når man taler så stort et skærmareal.

Jeg kan udmærket forså, at du søger en stor skærm, for priserne er faldet betydeligt på de sidste. Du kan dog få noget bedre plasma-TV i samme eller større format til nogenlunde samme pris. Se eventuelt om denne artikel kan hjælpe dig: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1313140738
Til top
Pulvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 16:21
Det er også Plasma jeg har idag, og er rigtig godt tilfreds med billedet. Så det kunne da godt ske man skulle kigge plasma på den nye skærm også.
 
Men hvor dælen får man mest for pengene hvis budgettet hedder 12.000,- maks? Skærmen skal være 55" eller større. 3D osv. er jeg ligeglad med, den skal bare være full HD, have minimum 3-4 HDMI indgange, og har den mulighed for at gå på nettet gør det bestemt ingen ting.
Til top
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 16:42
Jeg ville skynde mig i elgiganten hvor de har Panasonic P50VT30 til 12980,- i denne uge.
Ved godt det "kun" er 50", men tror det er den bedste plasma skærm på markedet i øjeblikket.
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 18:06
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu