|
55 UHD til under 5k... (Thompson) (sat 10k ned) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 12:27 |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55UZ8766/thomson-55-3d-smart-tv-fri-fragt-55uz8766#tab-specs
Er det godt? Det er 10.000 i besparelse :?
|
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde før fokus på Samsungs billige UHD.
Men jeg irriterer mig over at jeg ikke rigtig kan finde anmeldelser af Thompson tv´et, og at det står som værende ikke godkendt til Stofa. Skal man så have en ekstra box ved siden af for at få sin lille kanalpakke?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg kan ikke se iflg. specifikationerne, at TV´et understøtter HEVC. Og gør det ikke det, så kan du stort set ikke se 4K. Så undersøg det problem omkring HEVC, og understøtter det ikke HEVC, så hold fingrene langt væk
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Hvis TV'et bare skal bruges som fremviser er det vel fint nok. Men det ser ud som om det kun understøtter Netflix FullHD og ikke 4K. Det må være et tegn på manglende HEVC :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jo men, spørgsmålet er jo også hvor god scaleren er i TV´et for at vise Full HD i opscaleret 4K kvalitet - det er ikke helt ligegyldigt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
ifølge her, så har det HDMI 2.0 og HEVC
http://www.av-concept.dk/shop/thomson-4k-smart-1424p.html Men er underligt hvis det er rigtigt at det ikke står i databladet Og her står der er HDMI 2.0 også http://www.lcd-compare.com/televiseur-THO55UZ8766-THOMSON-55UZ8766.htm Redigeret af binne - 31-Oktober-2014 kl. 14:34 |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Hos Thomson selv står der også HDMI 2.0
http://www.thomsonstb.net/dk/products/tv-z8-series-dvb-c-s2-t2/55uz8766 |
|
![]() |
|
Nå har lige ringet til Thomason
De nye har HDMI 2.0. Dem elgiganten sælger er en del af en gammel produktion, som har HDMI 1.4 og uden HEVC. Så 4 K op til 30HZ, men ikke 60Hz |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
3 HDMI-indgange lyder ikke af meget men hvad jeg mest bed mærke i var, at det iflg. Elgigantens side ikke har en PVR-funktion via USB. Det lyder lidt skrabet i betragtning af at selv de billigste TV-apparater og eksterne digitaltunere har en sådan funktion nutildags.
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Kan man få en tuner/boks der tilføjer HDMI 2.0 og HEVC? Og ved I hvordan Elgigantens returret er? Kan jeg aflevere det tilbage i et af deres varehuse hvis jeg bestiller et og prøver det nogle dage for at tjekke billedkvalitet osv?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Du kan godt tilføje HEVC med en boks, men ikke HDMI 2.0. Det er jo den forbindelse som skal forbinde boksen til tv'et. Et Ultra HD-tv uden HDMI 2.0 synes jeg ikke er en god idé. Smid de ekstra tusind og få HDMI 2.0 med.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
rimini ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2010 Status: Offline Point: 7 |
Hej, jeg har netop fået TVet ind af døren og kan bekræfte (at det jeg ihvertfald har fået) både har HDMI 2.0 og kører Netflix 4K.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |