|
55-65" m/VGA under 10.000,- |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Varming ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har arbejdet i en virksomhed der solgte Clickshare :) Det er dyrt og fint når det virker - desværre skulle det rebootes dagligt og første gang brugerne skulle dele noget, gav det ofte problemer med at få programmet til at køre, finde serveren etc. Men godt I er glade for det og det øjensynligt kører hos jer. Jeg ville tidligere have gået efter en prof. monitor, men jeg kan nå at skifte en consumer skærm flere gange for de penge en monitor typisk koster :)
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
I stedet for clickshare så kig på Solstice airpod.
https://www2.mersive.com/products/solstice/ |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4757 |
![]() |
|
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Vi bruger også clickshare i nogle lokaler, virker bedre end der bliver beskrevet i en anden post.
Men i flere lokaler er vi gået over til Microsoft wireless display adapter v2. Virker dog kun med Windows pc'er. Men til 400kr så springer dette ikke banken. Virker hver gang |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |