|
5K til TV - Men Hvilket ? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
splitbus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må blive et af disse
Har lige været i Elgiganten og ja der er stor forskel på 5xxx & 6xxx
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
Har absolut intet at sige. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
Denne: http://www.hifipriser.dk/tv/panasonic-tx-p50xt50y-id-6696460.aspx Klaus |
|
![]() |
|
splitbus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Tror vi er ved at være der :) Samsung UE46ES6300 til 6762 hos Cinemagic.dk incl forsendelse. Er der nogen der har noget imod dette ?
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Vil stadig mene, at du seriøst bør overveje et plasma-tv alligevel, og måske i stedet sende lidt persienner el.lign. op de få gange - hvor det er et problem.
Jeg byttede selv et 6år gammelt 37" plasma ud med et 40" Samsung LED ES5505. Der var alt for stor kvalitetsforskel til plasma'ens fordel. I stedet købte jeg et 42" panasonic ST50Y plasma tv - hvilket absolut har været det bedste køb. De 5500,- jeg måtte betale virker faktisk alt for billigt. Det er et fantastisk tv. Fuld Hd, virkelig god kontrast og sortniveauer, naturlige og "rigtige" farver, ganske pænt design, minimalt med buzz, ingen blæsere, og indtil videre ingen problemer med retention/burn-in. Mit bud vil være et 42" eller et 50" panasonic plasma tv - fra 2012-generationen. Så får du rigtig meget tv for pengene. Et bud: 50" P50-UT50Y for ca. 6000,- inkl. fragt http://www.hifipriser.dk/tv/panasonic-tx-p50ut50y-id-6696459.aspx El-giganten har lige haft et p50-gt50y for blot 7000,- Men de er nok revet væk fra hylderne. |
|
![]() |
|
Hvad er forskellen på f.eks GT50E / GT50B / GT50Y ?
Umiddelbart er Y = DK, B = UK og E = DE, men hvad er de umiddelbare forskellen ? Er det muligt at få DK på B & E ? Har set GT50E til under 7500 Dkr
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
UK modellen kan med sansynlighed ikke bruges i DK, det vil næppe have Kabel TV, det buges ikke, der er nok heller ikke CA mulighed, det bruges ikke. Der kan også, men ikke nødvendigvis, være mulighed for at den Tyske model kan give problemer i DK. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Er USB donglen til Panasonic UT50'eren en speciel Panasonic model der koster spidsen eller "bare en alm" ?
|
|
![]() |
|
Kasperkk83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Status: Offline Point: 23 |
Er du kommet videre i jagten?
|
|
![]() |
|
Ja, men syntes de er rigtig svært at vælge. Der er for mange muligheder.
Er ikke i tvivl om at Plasma har langt det bedste billede, men det er også sårbart, f.eks med indbrændninger, følsomt overfor lys og nogle af dem skal indstilles til det man bruger dem til gang efter gang (f.eks hvis man skal spille) LCD/LED har sine fordele i måske nok at være en mellem vej men de præsterer generelt godt. Dette Plasma tiltaler mig meget, selvom det kun er 42" men det burde ha en god lyd : Det er disse Fladskærme jeg har været omkring : |
|
![]() |
|
Kasperkk83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Status: Offline Point: 23 |
Ja det er skidesvært at vælge.
Jeg står i præcis den samme situationen. Jeg vakler også lidt frem og tilbage mellem de forskellige modeller.
Jeg har plasma nu, som desværre har burnin og selvom jeg elsker billedet ved jeg ikke om jeg vil købe plasma igen. Jeg har mindre børn som man ikke kan forvente kender til plasmaens sårbarhed.
Så peger pilen LED, men der ved jeg ikke om jeg vil synes om billedet når man jeg plasma nu.
Det er slet ikke nemt.
![]() Det var såmænd bare fordi jeg var nysgerrig omkring dit valg. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring at byde ind med så vil nødig forsøge at udtale mig om de specifikke tv
![]() |
|
![]() |
|
Det er præcist det jeg ser som det store problem med Plasma. Har hørt flere der Zoom'er på TV'et for at komme uden om brændte logo'er og det vil jeg ikke betale 6-7000 kr for.
Det skal ikke være sådan at man hele tiden skal passe på skærmen. Vil blive så ærgelig over det. . Jeg er heldigere ALT er bedre end det vi har nu. Et gammelt Amitech 40L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |