recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 60 og 65" Panasonic?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket60 og 65" Panasonic?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: 60 og 65" Panasonic?
    Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:49
Er det noget jeg har drømt, eller kommer Pana ikke med 60 og 65" her i løbet af året... Jeg er ret sikker på at de gør, men synes ikke jeg kan finde noget om det nogle steder... ?

Sådan en 65" lyder ikke helt dum....
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 14:46

Når det er Panasonic så hedder det 58" og 65", og det er til priser, der er meget høje i forhold til deres 50"

Get HIFI or die trying c",
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 14:56
Ja, men det har jo nok desværre noget at gøre med at ikke så mange køber dem. Synes dog det er meget ærgerligt at der er en 58" men ikke en 60"....
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 15:26
Jeg syntes bare det er ærgerligt, at deres 65 tommer er så dyre :o), hvordan gik det egentlig med den 85 tommers de snakkede om. Men den bliver vel så horribelt dyr, at det næsten er B&O niveau :o)

Det er vel 65V10 du tænker på. Der er garanteret heller ikke de store muligheder for, at handle med dem endnu, da der nok er temmelig lang tid til den nye kommer.

giv endelig en beskrivelse af den, hvis du får anskaffet sådan et lækkert lille dyr til stuen :o)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu