recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 64.000 kroners spørgsmålet om kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket64.000 kroners spørgsmålet om kabler

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Emne: 64.000 kroners spørgsmålet om kabler
    Sendt: 12-Marts-2009 kl. 20:18

Nej, det er ikk et spørgmål om jeg skal ha kabler til 64.000, men jeg vil gerne høre hva I foreslår.

Jeg har en  Onkyo 876'er og tror det ender ud i et 7.1 sæt Harbosat, men hva skal jeg vælge af tykkelse på kabler 1.5, 2.5 eller er vi ude i noget andet? Det skal siges jeg er tømrerlærling så mine ører er nok ikk særlig fintfølende. Da jeg ca. skal bruge 50 meter kabler, så er der selvsagt ikk råd til at købe de smarteste kabler. Men hva skal en basic user ha af kabler til sådan et set-up som mit, hvor der er fornuftig sammenhæng mellem pris og kval?

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 21:32
Jeg ville nuppe en gang QED Original kabel fra HFK, det
kablel havde jeg før jeg skiftede til et nyere dyere
chord og der er INGEN forskel... Så tag du bare det,
eneste ulempe er at det er ret stift så det kan være
svært at arbejde med, men tykkelsen er ret god.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1