recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65” OLED er der sket meget de sidste 3 år?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65” OLED er der sket meget de sidste 3 år?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hounddog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Marts-2008
Sted: 8660
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hounddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 16:05
Da jeg fik kalibereret mit tv (som er mage til dit) sagde han, 
at der ikke er sket noget nævneværdig siden, så jeg lever også lidt med mit endnu
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 12:06
tak for de mange fine inputs - tror jeg vælger at vente i et års tid endnu og håber der er sket lidt mere med de OLED paneler ELLER at micro LED er kommet på markedet med en vildere kvalitet (det lover de jo MEN man ved det aldrig) 

God black friday til jer alle! 
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af khansen khansen skrev:

tak for de mange fine inputs - tror jeg vælger at vente i et års tid endnu og håber der er sket lidt mere med de OLED paneler ELLER at micro LED er kommet på markedet med en vildere kvalitet (det lover de jo MEN man ved det aldrig) 

God black friday til jer alle! 

Du skal nok ikke regne med, at MLED/MOLED kommer til at være billig, når de dukker op på markedet.

Personligt syntes jeg, at der var mærkbar forskel på 6-serien ift. 7-serien, da jeg i sin tid købte B7. En 65" C9 til 12k er en no-brainer IMO. 
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 16:17
Jeg er også ret sikker på,at man kan nå at slide et OLED eller to op,inden micro-led/andre nye teknologier er et reelt alternativ . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 13:03
Jeg tror heller ikke på, at microLED til menneskepenge er lige op hjørnet.

Analyseselskabet IHS Markit mener, at microLED først begynder at træde ind på massemarkedet i 2026: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1561984269
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu