|
65” oled - hvilket et ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
C1 blev solgt til 8.888 til black friday og til samme pris i Bilka mellem jul og nytår. Det kommer helt sikkert på tilbud igen.
Der er også Philips OLED706, som pt. kan fås til 10.000. Her får man ambilight med, hvis det vil have værdi for dem. Jeg ville ikke købe et 50hz TV.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte tilbage i november et Philips 65OLED705 120hz for 7.777,-
Android tv, ambilight, fantastisk billede, glimrende onboard lyd sammenlignet med de fleste andre fladskærme - alt spiller. Super tilfreds - også med Android TV delen der kan alt muligt sjovt og understøtter samtlige streaming tjenester, Android spil osv. osv. , bruger stort set aldrig min ATV4K længere |
|
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det TV lader ikke til at være på lager nogen steder, så måske er det allerede udgået? Efterfølgeren (706) kommer nok ned i samme pris på et tidspunkt.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja 706 er på lager til 10k
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for alle tipsne - mine forældre overvejer noget lyd dertil og jeg anbefaler en soundbar har selv en Samsung 950 med baghøjtalere og subwoofer til - og er meget tilfreds og tænker de endnu nyere er endnu bedre ?
Ellers har jeg set lidt YouTube af Sonys a80j hvor de siger at lyden i tv’et er super godt- til gengæld er tv’et dog meget dyrere … Mon ikke de 5-6.000 man sparer ved det lidt billigere lg / Panasonic tv kan bruges på en soundbar så lydbilledet også er godt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et XR-65A80J og min umiddelbare reaktion da jeg hørte lyden fra TV'et var meget positiv. Det ændrer dog ikke ved, at jeg efterfølgende koblede min Sonos Arc til, men TV'ets højttalersystem er faktisk ret godt for et TV'et at være.
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
fedt med insider viden tusind tak
|
|
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan er du tilfreds med billedkvaliteten ?
|
|
|
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jeg ikke ekspert og er ikke specielt god til at forklare de tekniske forskelle, men i forhold til mit LG C9 synes jeg, at der er mere dybde og kontrast i farverne.
Jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten, og selv LG's styresystem er godt og simpelt, så kan jeg i sidste ende nok bedre lige Androidversionen på Sony'en. Jeg har så tilkøbt den lækre fjernbetjening fra A90J-serien, da den er i alu med belyste knapper. Selvom det koster små 400 kr. oveni synes jeg absolut at det er pengene værd, da den fjernbetjening giver mig glæde hver gang jeg bruger TV'et, og specielt i mørke.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |