|
65" OLED til 23K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 17:06 |
https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/uhd-tv-led-tv/lg-oled65b6v-oled-tv/ Jeg ved ikke rigtigt, om det er tid til at sælge min projektor? Er der gode/dårlige erfaringer med at gå fra stort lærred (over 100") til en 65"? Så kunne jeg få 4K Blu ray... men film er vel sjovere på det store lærred? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har både et 65" og en projektor med 100" lærred.
Det er seriøs nedgradering af biografoplevelsen at gå fra 100" til 65" ![]() Størrelsen har betydning(!)... for biografoplevelsen.
Redigeret af Pallec - 16-Oktober-2016 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Godt nogle fornuftige priser OLED er kommet ned i..
Lugter lidt af 19995,- kr til Black Friday
![]() |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6381 |
Ja, mon ikke det bliver alt for småt 65" er meget stort for de fleste, men ikke for os med projektor
![]() Redigeret af jake51 - 17-Oktober-2016 kl. 15:47 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |