recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65VT60, LED eller vente på 4K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65VT60, LED eller vente på 4K?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Jeg synes det er for mange penge at give for teknologi der de facto er forældet om kort tid (uagtet at det selvfølgelig stadig kan bruges og billedet er fint osv).
Om et halvt år kan du få 65" til 18-20000 kr med 4K. Se hvor hurtigt priser rasler ned i usa og england.
Det finere opløsning øger salget af større tv, 60/65/70/80 tommer og priserne vil derfor falde kraftigt.
Da prisen om kort tid vil være næsten den samme for et 1080p som 4K, hvorfor så ikke købe 4K ?

Det citat kan du også bruge om et halvt år :-), der vil altid være noget bedre og billigere på vej :-)
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 22:17
Jeg kan hverken skaffe 65st60 eller 65VT60. Der er ikke flere eller kommer flere.
Så nu er tankerne på samsungs F8505, hvis jeg skal have ny skærm.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 22:35
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p65vt60e-371322p.html

VT60E til 20309 Kr. Der er næsten ingen forskel på E og Y model, andet end potentielt manglende DVB-T2 Tuner i E-modellen, men det er kun relevant på nuværende tidspunkt, hvis man har specifikke boxer-kanaler og abonnement.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu