|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Wandahl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
Den kommer på i Sorø også, så mon ikke at de forskellige foreninger rundt omkring sidder i forhandlinger. |
||
![]() |
||
dataho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Antenneforeningen-aarhus tror jeg ikke på - de er altid bagud. ![]() |
||
1405745
Antenneforeningen Aarhus |
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kommer i HD pakken. Den bliver jo mindre og mindre attraktiv at tilkøbe hvis man allerede har en stor pakke i en antenneforening hvor de tilbyder HD kanaler "gratis". Det virker meget som en bevidst plan mellem Stofa og antenneforeningerne om at få flere til at vælge den store pakke.
![]() |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Det virker som en bevist plan på at putte HD-pakken i graven, og indsætte HD-kanalerne i de almindelige pakker, og det fortjener da et
![]() ![]() |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Ja, de eneste HD kanaler der er i den store pakke her er DR HD og NatGeo Wild HD, og for at være ærlig, så er de sgu ikke noget at råbe hurra for :x
Men ja, jeg håber sgu at Slagelse får smidt nogle HD kanaler ind i den store pakke snart. |
||
// MilloDk
|
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Jeg er stor fortaler for at tilbyde HD kanalerne i pakkerne. Men så skal de fjerne HD pakken og tilbyde alle kanalerne i pakkerne. Det andet giver bare ingen mening for mig what so ever.
Mit problem består nok mest i at Stofa halter så uendeligt bagefter de andre udbydere, og så længe jeg ikke har mulighed for at optage gider jeg ikke betale i dyre domme for den store pakke. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg synes også det er en god ide med HD-kanaler i pakkerne - men ikke hos Antenneforeningen-Aarhus når de er så lang bagud. Problemet her i Århus er at der ikke nogen reel konkurrence. Yousee og Antenneforeningen(stofa) har delt byen imellem sig.
|
||
1405745
||
![]() |
||
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Der er ikke nok konkurrence, det er rigtigt, men sammenligner du med AN-TV i Aalborg som nærmest er Stofa land, så holder den teori ikke helt. De kan jo tilbyde 13 HD kanaler i deres største pakke. Problemet ligger i grundholdningen hos Aarhus' bestyrelse er at få mest muligt for mindst muligt pris, (Og stædigt holder fast i at der er stadig er mange ('host'ældre'host') medlemmer som ikke nyder godt af de digitale muligheder), og derfor skal have et bredt analogt tilbud. Et andet issue er også at foreningen ikke er kommercielt nok, den kører på foreningsbasis med en frivillig bestyrelse. Igen burde de skele til AN-TV, som også er en forening men markedsfører sig langt bedre blandt befolkningen, så folk faktisk tilslutter sig foreningen. Nu har Antenneforeningen Aarhus faktisk et overskud på regnskabet, anlægget er 100 % foreningens, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke skynder sig med nogle nye tiltag så flere medlemmer tilslutter sig Aarhus' antenneforening. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er helt enig i dine betragtninger. Håber at der sker noget snart. |
||
1405745
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Ser ud til den rammer AFIK Kolding den 7 januar, sammen med en del andre HD kanaler mm...
AFIK Programoversigt i PDF |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan kun ønske jer tillykke ![]() |
||
1405745
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Takker ![]() Kunne vi nu bare få BBC Lifestyle til konen, så ville vi nærme os perfektion..... EDIT: Og med TV2 Film HD i den store pakke, så er TV2 OD pakken vel officielt død! Redigeret af detlef - 29-December-2010 kl. 16:10 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |