|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
det var også min tanke men det kræver en ret ensartet afstand til lyttepositionen da delay ellers skal kunne stilles individuelt, så derfor er det nok ikke at anbefale |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
jeg har ikke tjekket noget, jeg anbefaler jo netop at man ikke bruger en ysplitter, da man jo netop har behov for individuel delay. Ved ikke om man kan få en sub hvor det kan gøres på subben, jeg har ikke hørt om det.. men har heller ikke kigget efter det Så min anbefaling må være at finde en receiver med 2 subudgange sådan delay kan stilles individuelt, bare lige for at slå det fast edit om de nævnte recivere blot har en y udgang uden seperat justering pr udgang ved jeg ikke.. men det må være et must delay kan stilles individuelt ellers er det ikke meget værd Redigeret af rhsin - 22-September-2009 kl. 20:10 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
![]() |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Hej Leviathan Denon 1910 er skam i mine overvejelser, det er jo den ene af de to som jeg linker til. Det med at låne nogle receivere med hjem og teste, hvad for nogle butikker har den politik - primært i kbh? |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Hej rhsin - tak for hjælp og info Jeg er lidt lun på Onkyo 707'eren, da den har de to sub udgange. Mit spørgsmål er således, er der nogle receiver som du kender til, der har den mulighed for at instille begge subwofer seperat? På forhånd tak. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
HFK plejer at være villige til at man tager produkter med hjem, og hvis de ikke lever op til ens forventninger kan man bare returnere dem. De skal selvfølgelig være i perfekt stand. Så der kan du da ihvertfald teste denon'en. Casper |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg bliver dig svar skyldig, jeg kender faktisk ikke nogle hvor jeg ved om den kan indstilles seperat, jeg kan blot se der står den har 2 udgange, men det ville jeg da bestemt spørge butikken om, kommer subberne til at stå praktisk talt ens afstand til lyttepositionen vil jeg tror det ikke er så vigtigt, men står de med forskellige afstande vil jeg syntes det var vigtigt delay kan indstilles for hver af dem. Iøvrigt syntes jeg som alternativ receiver du skulle prøve at høre en NAD T765 i aktion det er en kraftfuld forstærker hvor specs er oplistet alle kanaler belastet samtidig og ikke som så mange andre hvor specs er oplistet ved kun 2 kanaler belastet.. for der er bestemt forskel. |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
NAD'en er da kun opgivet med 2 kanaler på hifiklubbens hjemmeside.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Jeg har Denon AVR-1910, så hvis der er noget specifikt du vil vide, så spørg bare løs |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det lyder da meget fornuftigt, tak for info |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |