|
7 kanals effektforst. SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2017 kl. 12:42 |
Sort effektforstærker - SOLGT
Redigeret af vind - 07-Februar-2017 kl. 21:56 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor langt væk kan den leveres?
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Hvor i landet befinder du dig, Vilstrup ?
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Omkring Århus
|
|
![]() |
|
Desværre, kommer ikke lige til Århus men kan levere den på Sjælland til nogen du kender som måske skal til Århus
|
|
![]() |
|
Så må jeg pt melde fra.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Dennis - for 100,- henter jeg den på Fr.berg, og kører den til din dør (eller jobbet)
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Det er service Henrik B.
![]() Jeg har skrevet til Dennis (Vilstrup)
|
|
![]() |
|
SOLGT
Redigeret af vind - 07-Februar-2017 kl. 21:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |