|
7000kr - Højtalere til Musik & Film ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil kunne anbefale et sæt brugte B&W CM1, kombineret med en god strømstærk forstærker. Fx NAD C-372 eller C-352.
Det er et godt setup, der ligger inden for dit budget. Mvh. Fausing
Redigeret af fausing - 11-April-2014 kl. 13:21 |
|
troopa
Bruger Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har B&W cm1 nok bas og "fylde" i forhold til en film oplevelse mv? Hvordan vil de være kontra zensor 7 ?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Højttalere:
http://www.dba.dk/dali-ikon-7/id-1006625003/ |
|
troopa
Bruger Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var nede og lytte lidt mere i hifiklubben og blev lidt små forelsket i Dali Ikon 5 MK2, både størrelsen og lyden passer perfekt til mig. Utrolig behalig lyd med fin og meget klar bas til min ikke kæmpe stue og samtidigt meget mere detaljeret end de store zensor 7ere, så bliver nok dem....ja også lidt over budget men dem kan jeg også bruge de næste mange år
Bliver så denne kombination: Redigeret af troopa - 12-April-2014 kl. 18:57 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |