recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7070 vs 855 vs EX1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket7070 vs 855 vs EX1

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Eco2001 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af Eco2001 Eco2001 skrev:

> 7070 og 855 virker til at være meget ens, på nær størrelsen (og åbenbart larmen). Men er der reelt en stor forskel på billedkvaliteten af disse? Kan nemlig ikke finde nogen steder i Århus hvor de demoer den.

HiFi klubben har dem begge.

Desværre ikke på lager. Så nul demo.

Endte med at bestille 40B7070 - konen var mest til det med 40". Men det startede også med at være det TV hun ville give mig - så jeg besluttede mig ikke jeg ville trække den meget længere...

Så nu er spørgsmålet tilbage - hvad får man får et 5 år gammelt 30" Medion.

Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 13:29

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

> 7070 og 855 virker til at være meget ens, på nær størrelsen (og åbenbart larmen). Men er der reelt en stor forskel på billedkvaliteten af disse? Kan nemlig ikke finde nogen steder i Århus hvor de demoer den.

HiFi klubben har dem begge.

Desværre ikke på lager. Så nul demo.

Endte med at bestille 40B7070 - konen var mest til det med 40". Men det startede også med at være det TV hun ville give mig - så jeg besluttede mig ikke jeg ville trække den meget længere...

Så nu er spørgsmålet tilbage - hvad får man får et 5 år gammelt 30" Medion.

Jo i Aalborg  Nu hvor du så har bestilt, kan jeg godt sige, at 855 efter min dømmekraft stod noget bedre end 7070...især med BD signal på, men den er jo også større. Hvis jeg var i tvivl som du tilsyneladende har været, ville jeg helt sikkert se dem op mod hinanden, inden jeg (eller i dit tilfælde hjemmepuma'en) åbnede pungen.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu