recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7MC afspilning af bluray over extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket7MC afspilning af bluray over extender

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SH1986 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: 7MC afspilning af bluray over extender
    Sendt: 23-Marts-2010 kl. 18:17
Hej

Jeg har fået en computer sat med op med Windows 7 MC, alt fungere sådan set fint via Media Browser og Transcoder360 til min extender (xbox 360) xvid med subs og det hele så det er super..

Men da den maskine jeg har stående er udstyret med et bluray drev kunne jeg jo godt tænke mig det også kunne fungere til min extender.
Jeg har installeret Cyberlink PowerDVD 9

Hvis jeg bruger MC på min computer så virker den integrerede del med PowerDVD ganske fint. Men på min xbox 360 kan jeg vælge Powerdvd da ikonet ikke er der.

Er der nogen der kender et andet add-in til 7MC så man kan afspille bluray via en extender :)?

//Søren
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af SH1986 SH1986 skrev:

Hej

Jeg har fået en computer sat med op med Windows 7 MC, alt fungere sådan set fint via Media Browser og Transcoder360 til min extender (xbox 360) xvid med subs og det hele så det er super..

Men da den maskine jeg har stående er udstyret med et bluray drev kunne jeg jo godt tænke mig det også kunne fungere til min extender.
Jeg har installeret Cyberlink PowerDVD 9

Hvis jeg bruger MC på min computer så virker den integrerede del med PowerDVD ganske fint. Men på min xbox 360 kan jeg vælge Powerdvd da ikonet ikke er der.

Er der nogen der kender et andet add-in til 7MC så man kan afspille bluray via en extender :)?

//Søren

Det findes ikke..
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
SH1986 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 22:11
OK.. så gider jeg ikke søge mere efter det.. tak for svaret..

//Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu