|
7MC afspilning af bluray over extender |
Besvar |
Forfatter | |
SH1986
Ny bruger Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Emne: 7MC afspilning af bluray over extender Sendt: 23-Marts-2010 kl. 18:17 |
Hej
Jeg har fået en computer sat med op med Windows 7 MC, alt fungere sådan set fint via Media Browser og Transcoder360 til min extender (xbox 360) xvid med subs og det hele så det er super.. Men da den maskine jeg har stående er udstyret med et bluray drev kunne jeg jo godt tænke mig det også kunne fungere til min extender. Jeg har installeret Cyberlink PowerDVD 9 Hvis jeg bruger MC på min computer så virker den integrerede del med PowerDVD ganske fint. Men på min xbox 360 kan jeg vælge Powerdvd da ikonet ikke er der. Er der nogen der kender et andet add-in til 7MC så man kan afspille bluray via en extender :)? //Søren |
|
Patriarken
Guld medlem Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Sendt: 23-Marts-2010 kl. 18:54 |
Det findes ikke.. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
SH1986
Ny bruger Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 23-Marts-2010 kl. 22:11 |
OK.. så gider jeg ikke søge mere efter det.. tak for svaret..
//Søren |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |