recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7MC Frydser (ikke skærmen)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket7MC Frydser (ikke skærmen)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Micro Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: 7MC Frydser (ikke skærmen)
    Sendt: 24-Maj-2009 kl. 20:10

Hejsa.

Jeg har fået ny HTPC, og valget at prøve Win7.

Det gik bare derud af med setup og alt virker super, jeg slukket (helt)for den og gik jeg i seng. nærste dag starte jeg den op 7mc var sat til autostart med windows. efter 45 sek. frydser 7mc men mus virker, altså jeg kan ikke lukke 7mc eller noget selv om det kun er selvste 7mc der frydser. genstarter og det samme sker.

jeg har rode lidt med win7 for at se hvad nyt var kommen til. jeg var nok selv forskyld i det. jeg beslutte at formater det hele starter forfra.

men det samme problem sker. men nu lukker 7mc og sender fejlrap. nogen gang frydser 7mc ikke også kører den bare med det hele

HTPCs hw..:
 GA-MA78GM-S2H mec bios F8a
1 FloppyDTV med cam og Yousee (N5.1)

Er der nogen da har en ide om hvad det kan skyldes

Mvh
Micro

Til top
Micro Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 00:14

Hej igen

Nu har jeg fået løst det problemet, men er ikke sikker hvad det skyldes, måske cam, det virker ihverfald ikke mere.

Jeg skal have købt mig to nye, men hvilken er de beste lige nu?

micro

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu