recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7mc kan ikke længere optage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket7mc kan ikke længere optage

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: 7mc kan ikke længere optage
    Sendt: 18-Juni-2011 kl. 10:09
hej
jeg har haft en 7mc installation med en hdhomerun og yousee kørende uden problemer i 6 mdr. Idag kan jeg ikke længere optage eller planlægge optagelser. Så snart jeg markerer et program til optagelse i guiden eller i live tv prompter windows med beskeden 'media center er holdt op med at fungere. windows søger efter en løsning på problemet...' efterfulgt af 'genstarter windows media center'.Cry
Jeg kan fint se både optaget og live tv. Er der nogen der har oplevet det eller har en løsning? Kan man evt. geninstallere 7mc uden at skulle geninstallere hele windows?
Jeg vil nødigt skulle lave en komplet geninstallering af hele systemet.
mvh
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af jacobsen jacobsen skrev:

hej
jeg har haft en 7mc installation med en hdhomerun og yousee kørende uden problemer i 6 mdr. Idag kan jeg ikke længere optage eller planlægge optagelser. Så snart jeg markerer et program til optagelse i guiden eller i live tv prompter windows med beskeden 'media center er holdt op med at fungere. windows søger efter en løsning på problemet...' efterfulgt af 'genstarter windows media center'.Cry
Jeg kan fint se både optaget og live tv. Er der nogen der har oplevet det eller har en løsning? Kan man evt. geninstallere 7mc uden at skulle geninstallere hele windows?
Jeg vil nødigt skulle lave en komplet geninstallering af hele systemet.
mvh

Stop alle mediacenter services/processer

windowstast + r
services.msc

Derefter slet alle foldere og filer der starter med "mcepg" i

"C:\Users\All Users\Microsoft\eHome"
 (denne er superhidden)

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
jacobsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-November-2004
Sted: Denmark
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 21:39
Takker... Det reddede weekendenClap
Til top

Besvar Besvar