|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|||
Nu bliver jeg lige nysgerrig.
Hvordan bliver omslaget når i sætter det ind i et tyndere cover? Her tænker jeg specielt på ryggen? |
||||
Mvh. Alex
|
||||
![]() |
||||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|||
Til gengæld må man oftest skære et par mm af papiret for at få plads til det i det tyndere cover... -Kent |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Jeg bestilte jo disse 2 disc covers i us. Men jeg skal ikke have noget klinket. Man bestiller, og så betaler man ikke for porto. Så sender de en seddel, hvor jeg skal skrive under på, og derefter fakse til dem, at de må trække et større beløb. Den er jeg ikke med på. Så skal man da være dum.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|||
Ja føj et fusker firma
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Stadig ingen som kender et eu sted man kan få disse?
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|||
Nej desværre, men et godt sted at kikke engang i mellem er her, Protected.de
Protected.de har rigtigt meget i omslag, men altså ikke 7 mm Blu-ray lige pt.
Kik også forfilmen, den er fun.
Edit: Skrivebøf rettet Redigeret af Infinity - 11-Februar-2010 kl. 16:42 |
||||
mvh Infinity
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nu må de godt snart få fingeren ud, og så lave sådan nogen. Man kan få så mange forskellige til dvd.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|||
Hvor er det bedst og billigst at købe 7mm Blu-ray covers til 1 disk?
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
her De er i en rigtig god kvalitet. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|||
Okay, tak for det.
På selve coveret, står "Blu-ray" navnet med sølv-skrift eller med det kedelige matgrå farve?
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |