|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 16-April-2009 kl. 16:18 |
Hej,
Findes der et sted hvor man kan købe 7mm covers til BD med plads til 2 diske i? (eller i mangel af bedre, så i det mindste 11mm covers) -Kent |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
De 7mm covers er jeg med på en lytter. Dem i 11mm, ved jeg at MDHell har fundet nogen, men i us. Og så kan de blive ret dyre. Der er jo noget som hedder pest dk. Og det vil jo blive en ret stor pakke. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Jeg har fundet en producent - og de er endda i 6mm! - så nu mangler jeg bare en forhandler... Jeg vil prøve at skrive til dem, og høre hvor man kan købe deres produkter...
-Kent |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
Du må meget gerne sige til, hvis man kan købe dem et sted hvor der ikke er ekstra moms/told.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg prøvet at skrive til deres polske afdeling, for at høre hvor man kan købe dem Bare det ikke er lige som, da jeg til at starte med skulle have 7mm til dvd. Efter et stykke tid fandt jeg nogen som lavede dem. Scanavo, et firma som endda lå i taastrup. Jeg skrev til dem, om at købe. Det kunne jeg godt, men jeg skulle købe en hel palle. Godt nok har jeg en del film, men en hel palle med covers. Vi må håbe. Evt. hvis vi er flere om at købe sammen. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
De er hurtige til at svare. Jeg fik dette svar, men er ikke helt med på hvad han mener.
Hi
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det betyder at de kun sælger til dem som distribuerer film - altså ikke til private eller forhandlere.
![]() -Kent |
|
![]() |
|
![]() |
Irriterende. Jeg har sku ikke set nogen film med 6mm Covers, så det må da være i fremtiden. Bortset fra det så så jeg at dem der hedder scanavo, de har BD-covers 11mm, så mon ikke de også får på et tidspunkt? Sidste gang jeg hørte dem ang. til dvd, så skulle jeg bare" købe 1080 stk mener jeg det var. Men hvis de får disse, mon så ikke man kan lave et fælles indkøb af dem. Det er nok ikke kun os, som er trætte af dem på 14mm. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg tager gerne 10 stk hvis vi laver et fælleskøb
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skulle nok selv have et par hundrede, hvis man bare kunne. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |