recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7Z-fil program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

7Z-fil program

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af kimc88 kimc88 skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

hvorfor ikke bare bruge 7zip's helt eget og særdeles gratis program? - derudover kan det også klare zip og diverse andre formater. - google er din ven!

Her er et link:

http://www.7-zip.org/

Hilsen Carsten.

der kommer op med den her 

Det er den pakkede fil, der er låst. 7zip er som tidligere anført både ganske gratis og ganske fremragende.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19560
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af kimc88 kimc88 skrev:

der kommer op med den her 

Så indtaster du den adgangskode du fik sammen med 7zip filen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 23:18
Ellers hent 7zip via ninite.com. Når man bruger deres installer, undgår man alt crapware, som måtte være med. Hak 7zip af på des hjemmeside, og tryk get installer. Kør det program, der nu bli'r downloadet. Det sørger for at hente 7zip og installere det. Du kan også ta' et kig på hvad de ellers har af hjælpeprogrammer.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 07:31
Jeg har anvendt 7zip i rimelig mange år. Det er som tidligere nævnt gratis og fungere upåklageligt.

Har altid hentet det fra deres hjemmeside og aldrig oplevet crapware.

Mener faktisk også min arbejdsplads anvender det. Hvilket er et rimelig stort firma med egen IT-afdeling. Så mon ikke 7zip er ganske pålidelig.

Redigeret af Silentbob - 11-November-2015 kl. 07:33
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg har anvendt 7zip i rimelig mange år. ... Har altid hentet det fra deres hjemmeside og aldrig oplevet crapware.

Jeg tror såmænd også 7zip er super pålideligt og ikke kommer med crapware. Det var mere for at slå et generelt slag for ninite.com, hvor man kan få een installationspakke for de af de supporterede utilities, man ønsker. Ved at gemme denne installer, kan man køre den engang i mellem for at få opdateret alle de hentede apps.

De steder, hvor der måtte være ad-ware med i pakken, kommer det ikke med, når man bruger Ninite. F.ex. havde Oracle på et tidspunkt stoppet Ask-toolbar med i Java-installeren, og man skulle huske at vælge det fra. Ved installation af Java gennem Ninites installer slap man for dette.

Jeg har købt mig til deres Ninite updater, som gi'r besked, når der er opdateringer til de af de supporterede produkter, som jeg har installeret. Så er det bare at klikke for at opdatere.

Redigeret af huntiedk - 11-November-2015 kl. 09:33
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 18:59
som KlausDM skriver - det er på ingen måde programmet der er noget i vejen med - det er selve filen som er beskyttet med password. - så enten har du fået password du skal indtaste eller også skal du have fat i vedkommende der lavede filen for at få password.

Mener faktisk også 7-zip kan fås gennem windows app store nu, så der er ingen grund til ninite mere.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu