|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Popeye66 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Har set PS3 hos Wupti til 3.299 inkl. National treasure 2. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Video/PS3-80GB-Bl uRay-bund_(Wupti1).html Er der nogen der har set et bedre tilbud ? Hvad med fælleskøb, er der nogen ide i det eller vil rabaten være så lille at det ikke kan betale sig ? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Rabatten vil være for lille. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
jeg kan bare ikke huske, hvilken reklame det var. men der er en af reklameaviserne for næste uge, hvor den kan købes til 3399,- incl et spil. spillet ved jeg ikke hvad var. der må være andre som har set den. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
jeg fandt den. det var et indlæg i bilka avisen. 3399,- incl- spillet uncharted drake´s fortune. men det gælder kun tirsdag. så hvis man vil have den, så må man vente helt til på tirsdag. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |