|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
C+ er H.264 formatet. Og den er helt gal.
Okay, den må jeg lige kigge lidt nærmere på senere. (Skal lige have lidt søvn
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg har sådan set ikke gjort noget specielt for det, blot tilføjet 143000 og 156000mhz til ini filen, da disse manglede, og vupti, så finder dvbviewer også den, (samt en helveds masse andre kanaler. Jeg mener dog at dvbviewer fandt C+ HD uden denne ændring. Jeg bruger FloppyDTV, så jeg ved ikke om det kan have noget at sige. Det burde det ikke. Hvis du har en selector, så kan du se om du overhovdet har den med i listen af kanaler, (er det en Sagem 60, så kan du ikke se billedet, men du kan høre lyden. Er det en HD Selector, så kan du også se billedet). Er den ikke i kanallisten, så tror jeg slet ikke den bliver sendt ud til dig. En sidste mulighed er, at jeg har den store C+ pakke. Dvs. alle 6 kanaler (7 med HD kanalen). Måske det er derfor.
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
#Mcenterfreak Prøv evt. at bruge TransEdit fra DVBviewer, findes i deres member area. Det kan ajourføre en transponderliste. 3592.ini filen dækker 1 West. Jeg går ud fra du forsøger at modtage C+ HD via satellit, når du anvender TT S3200.
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
|
Skal ind i DVBViewer/Transponders mappen. Så burde den finde 11421 og 11434, når du har valgt Thor 2,3 & Intelsat 10-02 i transponder listen. Redigeret af digitalt.tv - 26-August-2007 kl. 09:52 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
#digitalt.tv Tak for det, men jeg kan sgu ikke få det til at fungere. Har i forvejen en 3590.ini. Den har jeg renamet til 3590old.ini. Så har jeg lagt 3590.ini ind. Går til Chanel Scan, men der er ingen Thor 2,3 & Intelsat 10-02. Det er som om DVBViewer slet ikke kikker i transponder folderen |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu håber jeg ikke du laver sammen fejl som mig med dvbviewer og Vista. I Vista ligger dvbviewer slet ikke under /programmer/dvbviewer.. Eller dvs. jo det gør den, men det er ikke der den kører fra. Du kan åbne folderen som Dvbviewer bruger inde fra selve Dvbviewer. Mener det var oppe i menupunktet help eller noget i den stil.
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
#Kandersen Det var lige det jeg gjorde Fik nu en masse nye kanaler, herunder HD Men Prøvede at slette alle kanaler, og lave en ny kanalsøgning, men nu kommer der kun ca. 30 kanaler og ingen HD. Jeg tror jeg reinstallerer skidtet i morgen
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er sgu mystisk.. Altså udover at Vista/Dvbviewer fik taget rø*** på mig mht. placeringen af filer og programmet, så har jeg aldrig nogensinde haft problemer med kanalscanninger. Så det er et meget mystisk problem du har. Men du må nok allierer dig med en der også bruger statelit. Jeg har kun kigget på det ganske kort (uden en modtager) og synes det så ret svært ud.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |