|
90/90 mbit og router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper9900 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2013 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 10:16 |
Hej
Jeg har FiberBredbånd 90/90 mbit men den router jeg har kan jeg ikke får til at dække hele huset. Jeg har en hus på 110 m2 og router står i den ene ene. Jeg har diverse computer, telefoner, Ipad, tablet der er køre trådløse. Samt andre som er kablet netværkharddisk, Apple tv, tv bokse, tv. Hvilken router skal jeg vælge for, at få fuld glæde af min 90/90 på min trådsløse enheder? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Asus Dark Knight router eller hvis det er et stort hus flere Ubiquiti accesspunkter
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ausus RT-AC68U er også et godt bud. bruger den selv og har rigtig god dækning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |