|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ren0_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 22-Februar-2011 kl. 07:48 |
Hej alle i skønne mennesker. . .
- Endelige står man med lidt penge i pungen til en ny kasse på max 9000 til tv'et alene, og jeg håber I gider hjælpe en mand i nød. Jeg er fuldstændig på bar bund. Jeg læst alle de anmeldelser jeg kunne komme i nærheden af for dette prissegment; men er endt mere forvirret end før :-S Det skal siges at jeg er en film-nørd og plasma er et must. P.t. er jeg dog kommet ind i en periode med en hel del PS3-gaming, så retention er selvfølgelig noget jeg tænker over kunne blive et irritationsmoment hvis det er for slemt. SD-signal kommer ind på en fin tredjeplads. Det eneste jeg er sikker på er at det skal være Sidste års teknologi fra 2010 grundet prisen og det bare skal være et 50". Størrelsen betyder noget ;-) Disse er skærmene jeg har set på: 9000.- Panasonic Viera TX-P50G20E8000.- LG 50PK950N6000.- LG 50PK550N8000.- SAMSUNG FLAT TV PS50C685Og måske Dette pga 3-D samt de ekstra briller man får med i købet samt 7 3-D film. - Men jeg har hørt retention er noget mere udbredt :-(- Hvad ville I vælge Price-Performance mæssigt gutter? Redigeret af Ren0_ - 22-Februar-2011 kl. 07:50 |
|
- Commitment is the only way to succes.
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Min personlige mening er vælg Panasonic. Bedre billede.
Samsungen lider af retention, som dog ikke generer mig meget idet det ret hurtigt er væk igen. Værre er synes jeg, at billedet ikke lever op til den nævnte Panasonic, som jeg kender fra mit arbejde. Selv mit 2 år gamle HD-ready Panasonic synes jeg leverer et bedre billede.
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12427 |
![]() |
Panasonic. Helt sikkert. 3D på sådan et lille tv er alligevel ligegyldigt, hvis man overhovedet er til 3D i det hele taget. cue indlæg fra Hother |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg har selv LG PK950N og er godt tilfreds. Efter hvad jeg har læst, skulle G20 have bedre billedekvalitet, men LG PK950 lide af meget mindre fosfor slør, påtrods af dette ser jeg det ret ofte på min skærm, og på de G20/V20 jeg har set har det været ret tydeligt og ikke noget jeg ville kunne leve med. Så prøv jeg ville ud og se skærmene først. :-)
|
|
![]() |
|
Ren0_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Fantastisk med respons; det er det som er så skønt ved dette forum, og det siger jeg tak for =)
- Men jaeh, jeg har selvfølgelig også været ude og se på de nævnte tvskærme lige siden de kom ud og op til flere gange! (Og hold da op, det var ren tortur når man vidste man alligvel ikke havde pengene ![]() |
|
- Commitment is the only way to succes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |