recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 92" - 100" lærred til max 1600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket92" - 100" lærred til max 1600

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kallemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: 92" - 100" lærred til max 1600
    Sendt: 12-Maj-2011 kl. 15:14

Jeg har købt mig en billig projektor (benq w600+), men mangler at købe et lærred, som passer til denne projektor. Jeg har kigget en del på nettet efter reviews af billige lærreder, men har ikke rigtig fundet nogle. Jeg håber derfor I vil hjælpe med at anbefale mig et lærred til max 1600 kroner.

Et widescreen ikke motoriseret lærred vil nok være mest hensigtsmæssig eftersom jeg primært skal bruge projektoren til at se film på og derudover skal størrelsen være på omkring 92-100 tommer.

Jeg har set at Dustin Home sælger to lærreder der lever op til mine krav, men umiddelbart er der stor prisforskel på disse (hhv. 1100 kr. og 1600 kr.). Da jeg ikke kender mærkerne og ikke har kunnet finde anmeldelser på nettet af disse modeller, er det mægtig svært at vurdere kvalitetsforskellen på disse.

Jeg håber derfor at I vil være behjælpelige med at anbefale mig et lærred til max 1600 kr. der lever op til mine krav. I behøver nødvendigvis ikke at anbefale en af de lærreder jeg linker til, men det vil være rart hvis jeg kan få købt mig et lærred i en rimelig kvalitet, der kvalitetsmæssigt er bedre end et voksdug eller rullegardin fra Ikea.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010335153.aspx

http://www.dustinhome.dk/pd_5010191497.aspx

Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 16:34
Du skal nok ikke regne med kvaliteten er ret meget bedre end et rullegardin fra Ikea.. Hvis der er forskel.
Skal det være et rullelærred ? Eller har du mulighed for et fastrammelærred ? For så er det klart at foretrække, da der hurtigt kommer "buler" i et rullelærred og det er bestemt ikke fedt
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
keras Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 16:55
Hvis du kigger på Prisjakt.nu kan du finde 155 forskellige lærreder i størrelsen 92-100".
Nogle af dem er der skrevet anbefalinger af andre brugere.

BJURAB OXYGON 16:9 221X125, 100"

GRANDVIEW FANTASY MASTER 16:9 221X124 100"

Det mest populære (på rank) på prisjakt er dog et 90" som du kan købe i elgiganten til 899kr
Så har du også en mulighed for at evt se det før køb, samt returnere det hvis det ikke passer.

God Jagt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu