|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
z5500... Skal men da lige huske på det er mandens første sr anlæg, da jeg fik mit z5500 var jeg overeskede over det tryk og volume det kunne præstere, men seføli er de andre løsninger Meget bedre, som av resiver og 5.1 Onkyo-yammaha/quad lite-Kef-b&w..Osv ellers super nice lavet for små penge, og bare rolig du skal nok vokse fra de z5500, i den nærmeste fremtid :P Redigeret af henrik-t - 07-December-2008 kl. 21:56 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Det sgu dejligt at se en der er glad for sit udstyr og ikke har kastet guld efter det :-) Det ser rigtig fornuftigt ud. Fed lille hule at have når man skal se film på det store lærred |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
|
Syntes også det er rigtigt fornuftigt ud. Sådan et logitech koster jo kun omkring 2k. Man skal da op på et betydeligt større beløb (min. x3-4 stykker)hvis man skal have noget der er bedre i form af en reciever og 5 løse højttalere+sub. Og så fylder det sikkert også meget mere, der er jo ikke for meget plads omkring lærredet i forvejen, så jeg syntes da at det er et fint kompromis. |
||
Ning
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Med forholdvis få midler, har du formået at lave en rigtig fornuftigt bio. Jeg dog ked af, at har skråvægge, det ødelægger en del af lyden på grund af reflektionerne. Centeren stående helt ned i bunden, ja der dør også en del. Men selve Logitech-sættet er noget af det bedste jeg har, til prisen. Hørte det hos min fætter i forgårs, og jeg blev virkelig overrasket over hvor godt det lød. Men i stedet for at købe nye højtalere, og måske går på kompromis fordi du skal have mange på en gang, så ville jeg da anbefale dig at købe en Receiver. Det er sikkert mange der vil være uenige, men jeg synes det er bedst med et godt grundlag, så kan du udbygge din højtalere derefter. /Zirio |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg ville egentligt gøre det samme. Jeg syntes receiveren er hjertet i sådan et opsæt og ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre uden min Onkyo. Når man først har den og fået alle fordelene ved at få samlet kabling mm. så udbygger/skifter man med højtalerne i det tempo man ønsker. Iøvrigt en rigtig dejlig bif du har fået bygget.. Kan specielt godt lide kæresten blev sat i sving.. Kan du give nogle tips til hvordan man sætter hende igang med at spartle og den slags? |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
emperor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Hehe... Ja, det er sgu egentlig et rigtigt godt spørgsmål. Kan faktisk ikke selv huske, hvad jeg sagde... Måske er det fordi hun, da billedet blev taget, troede, der skulle være noget andet en hjemmebif? ![]() |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
Davs Det ser da ikke ringe ud hvis man tænker på du har forsøgt samtidig ikke at bare lade det koste kassen .. det er der jo heller ingen grund til, hvis man kan blive tilfreds med noget der er meget billigere zirio og Hedberg, jeg skal lige høre, det I foreslår emperor, er det at han beholder højtalerne, men køber en receiver ? så skal der vel samtidig også købes en anden sub, da den fra Z5500 jo ikke kan bruges sammen med .. ?? jeg skal selv over til at have et rigtigt anlæg i stedet for mit Z5500, og det ville da fremskynde processen en smule, hvis man kunne gøre det lidt hen af vejen.. ?? eller jeg ville da hurtige kunne se/høre det, i stedet for at jeg først skal gå og spare sammen til det hele på en gang |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Hvis du købet anlægget hen ad vejen, ender du i sidste ende med et meget bedre anlæg ![]() |
||
|
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
ja det har du nok ret i, men højtalerne til Z5500, er de gode nok til at man ville kunne holde det ud .. ?
|
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
ikeaboy ![]() -- ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
![]() |
|
Det er nu et fornemt biorum i har fået banket op der.
Lyden, ja den kunne nok nemt forbedres ![]() Jeg har selv prøvet at have et lærred til at hænge tæt op af en hvid væg, hvilket resulteret i et gevaldigt refleks genspejling fra lærred til væggen og tilbage igen på lærred. Det var slet ikke til at holde ud og jeg blev flytte lærred over på en anden væg hvor der var bedre plads, da konen ikke var frisk på at male vores stue sort ![]() |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
Ja du har helt ret, nu det er et dedikeret rum, så mal da en mørkere fave... helt sikkert, vil osse give en mere bio stemning både før (ser mere bioagitigt ud for gæsterne osse.)og imens filmen køre vil i få mere ud af projectoren.... |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
emperor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
I har naturligvis begge fuldstændig ret, men I glemmer én meget vigtig ting: Jeg bor ikke alene ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |