recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 98" til menneskepenge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

98" til menneskepenge

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 98" til menneskepenge
    Sendt: 20-November-2022 kl. 22:03
Så kan projektoren gå på pension Smile


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 00:27
Sgu da ikke for et fucking LCD TV.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 10:38
Det er en rigtig god vej det tager, både med hensyn til størrelse og pris. Det er klar at LG G2 97" er at fortrække, men lige nu koster det jo 150.000kr.

Denne TCL, vil være et bedre valg for rigtig mange fremfor en projektor løsning til samme pris, endda til det dobbelte.

Så er mørklægning heller ikke så vigtigt, bestemt en god fremtid vi har i møde. 
Get HIFI or die trying c",
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Sgu da ikke for et fucking LCD TV.

Nå.... 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 12:31
Jeg så skærmen på IFA og den ser fin ud. Dog får man ikke TCL's seneste udviklinger på LCD-fronten såsom miniLED. Der var en anden udgave af skærmen med miniLED, men man havde i Europa vurderet, at den blev for dyr til at sælge. Måske den kommer næste år. Jeg tror i hvert fald, at TCL har fået blod på tanden efter de har set, hvor godt 98" TV sælger, når prisen er rigtig.

Jeg fik nogle indikationer på salgstal for Norden. Der er solgt væsentlig flere i Sverige og Norge end i Danmark.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Så kan projektoren gå på pension Smile
Det kommer godt nok an på projektoren. For det første i vi ikke i mål størrelsesmæssigt, for det andet er vi heller ikke i mål panelmæssigt. ...Størelsesmæssigt er det dog et skridt i den rigtige retning, men der skal mere til på begge parametre før jeg kan lade projektoren gå på pension. Jeg glæder mig til den dag, men den er der desværre ikke endnu (med mindre man er olieshiek og har et par millioner til overs til en stor microLED skærm)


Redigeret af TBC1 - 21-November-2022 kl. 16:15
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 16:15
Jeg kunne være interesseret, hvis jeg var sikker på at få et eksemplar helt uden backlight bleed.. men det vil jeg se, før jeg tror det Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 18:12
Jep! Det er efterhånden vanskeligt at få øje på hvad man skal med en PJ, med mindre man også kan afse plads til en sortmalet video-hule. Min PJ er røget på pension og jeg ser mig ikke tilbage. Når jeg bliver rig og berømt køber jeg et 100" oled og så er den potte ude :-)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Jep! Det er efterhånden vanskeligt at få øje på hvad man skal med en PJ, med mindre man også kan afse plads til en sortmalet video-hule. Min PJ er røget på pension og jeg ser mig ikke tilbage. Når jeg bliver rig og berømt køber jeg et 100" oled og så er den potte ude :-)

Akustisk transparent lærred for life🤘 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2022 kl. 06:12
Sony OLED TV har højttalere direkte i panelet Smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2022 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Sony OLED TV har højttalere direkte i panelet Smile

Hvor godt er det?

Overvejer et 55” 95K til mig selv i julegave…

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2022 kl. 09:04
De har forskellige konfigurationer afhængigt af TV-model, men forvent ikke HiFi-lyd. De er gode til den direkte lyd som f.eks. stemmer, men aktuatorerne i panelet kan ikke klare dybe mellemtoner og basfrekvenserne, så de suppleres af en eller flere dedikerede bashøjttalere bag skærmen. Topmodellerne kan agere center sammen med enten en kompatibel Sony-soundbar eller en traditionel receiver (der er center IN i nogle af dem).

Vi har dedikeret spalteplads til systemerne i vores anmeldelser af Sony TV fra de seneste år, f.eks. testen af A95K og mere dybdegående i vores test af Sony AF9 fra 2018, som var den første med Center IN-terminaler.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu