recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg har et 32" Samsung LED, som bestemt ikke volder mig nogen problemer.
Jeg ligger typisk på siden, når jeg ser TV, spiller PS3 eller benytter PC'en.

Den eneste anke er sortniveauet, der naturligvis ikke er som på et plasma, men med indstillinger lånt fra Flatpanels.dk's test af ES8005, så er billedet bestemt godt nok til mig. Og så er et Panasonic P42V10 bestemt heller ikke verdensmester i at vise sort, så jeg er i forvejen ikke så godt vant.
Ville du ikke købe Panasonic?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Undskyld jeg spørger lidt dumt, men når man er syg, så ligger man da typisk en del ned. Så spiller vinkelafhængighed da også ind og samtlige LCD-baserede apparater er vinkelafhængige i en eller anden forstand. Ville det, alt andet lige, ikke have været en bedre ide bare at beholde plasma-tv'et?

 
Sygdommen kan jo bestå af ekstremt dårligt syn. Så behøver man ikke ligge ned.
 
M.v.h.

Det kan du selvfølgelig have ret i.

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg har et 32" Samsung LED, som bestemt ikke volder mig nogen problemer.
Jeg ligger typisk på siden, når jeg ser TV, spiller PS3 eller benytter PC'en.

Den eneste anke er sortniveauet, der naturligvis ikke er som på et plasma, men med indstillinger lånt fra Flatpanels.dk's test af ES8005, så er billedet bestemt godt nok til mig. Og så er et Panasonic P42V10 bestemt heller ikke verdensmester i at vise sort, så jeg er i forvejen ikke så godt vant.

Fair nok. Jeg sætter heller ikke som sådan spørgmålstegn ved dit valg. Det var bare noget der slog mig... Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg har et 32" Samsung LED, som bestemt ikke volder mig nogen problemer.
Jeg ligger typisk på siden, når jeg ser TV, spiller PS3 eller benytter PC'en.

Den eneste anke er sortniveauet, der naturligvis ikke er som på et plasma, men med indstillinger lånt fra Flatpanels.dk's test af ES8005, så er billedet bestemt godt nok til mig. Og så er et Panasonic P42V10 bestemt heller ikke verdensmester i at vise sort, så jeg er i forvejen ikke så godt vant.
Det må stille krav til at skærmen kan drejes 90 grader. Ellers må det være vanskeligt at se og læse..
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 17:52
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:19
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:00
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:20
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Ja, så ombestemte jeg mig alligevel og har besluttet at købe et Sony KDL-40HX753 til 7.999 kr. i LG-ganten.
L42DT50Y fik lidt lunkent skudsmål på Flatpanels, så jeg valgte at spare 2.800 kr. og få et TV, der sikkert kan levere dét jeg skal bruge.

Nå ja, så følger Avatar 3D med i købet, men den får nok lov at samle støv, da jeg har set filmen på DVD, og den tiltalte mig absolut ikke.
Har netop set at Fona har et Samsung 8005 til 10.000 i øjeblikket. Kan ikke huske om det car 40 eller 42", Det var sat ned fra 14.000
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:



Nå ja, så følger Avatar 3D med i købet, men den får nok lov at samle støv, da jeg har set filmen på DVD, og den tiltalte mig absolut ikke. Men som ølbrik kan den vel bruges.
Sælg den dog. Du kan nok få mindst 200kr for den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:19
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:20
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:22
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:21
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Ja, så ombestemte jeg mig alligevel og har besluttet at købe et Sony KDL-40HX753 til 7.999 kr. i LG-ganten.
L42DT50Y fik lidt lunkent skudsmål på Flatpanels, så jeg valgte at spare 3.000 kr. og få et TV, der sikkert kan levere dét jeg skal bruge.

Nå ja, så følger Avatar 3D med i købet, men den får nok lov at samle støv, da jeg har set filmen på DVD, og den tiltalte mig absolut ikke. Men som ølbrik kan den vel bruges.
Stort tillykke med dit nye TV ND. Jamen Sony og LED, så går det ofte op i en større enhedSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:



Sælge den?
Er du klar over, hvor meget ølbrikker koster i vore dage?
Nå ja, nu skal den jo lige dukke op først, og så må vi se.
Nej, jeg kender ikke prisen på ølbrikker. Jeg drikker ikke.WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 19:15
Hvornår får du så dit nye tv?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu