recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - A.C.Ryan HDmini2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketA.C.Ryan HDmini2

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af jj79 jj79 skrev:

Er kommet frem til den konklusion at der må være fejl et eller andet sted i mini'en så har bestilt en ombytning v reedcoon - også vil jeg håbe på at den næste vil kunne afspille uden bøvl(når den engang dukker op), ellers må jeg over i en Dune smart, men er ikke så glad for deres prisLOL
Du skal ihvertfald ha mange tak for hjælpen Wink

Hvor har du fået de mkv filer fra som du prøver med?
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Er kommet frem til den konklusion at der må være fejl et eller andet sted i mini'en så har bestilt en ombytning v reedcoon - også vil jeg håbe på at den næste vil kunne afspille uden bøvl(når den engang dukker op), ellers må jeg over i en Dune smart, men er ikke så glad for deres prisLOL

Fra nettet - men ved at de virker Wink

Redigeret af jj79 - 15-April-2011 kl. 22:37
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 00:01

Tænkte det nok.....

Du kan ikke være sikker på de virker i alle medieafspillere.

F.eks. har A.C. Ryan afspillerne problemer med mkv film som er encodet med 16 ref frames. De har ikke problemer hvis der er encodet med 4 ref frames.

Andre afspillere (software eller hardware) kan godt spille film encodet med 16 ref frames uden at give problemer.

Hvis du vil være sikker på at undgå problemer - ligegyldigt hvilken afspiller som bruges - så køb og rip selv filmene, istedet for at downloade fra "suspekte" sider Wink
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 07:49

Tænkte det nok.....

Du kan ikke være sikker på de virker i alle medieafspillere.

F.eks. har A.C. Ryan afspillerne problemer med mkv film som er encodet med 16 ref frames. De har ikke problemer hvis der er encodet med 4 ref frames.

Andre afspillere (software eller hardware) kan godt spille film encodet med 16 ref frames uden at give problemer.

Hvis du vil være sikker på at undgå problemer - ligegyldigt hvilken afspiller som bruges - så køb og rip selv filmene, istedet for at downloade fra "suspekte" sider Wink
 Ok - se var jeg jo slet ikke klar over - må lige tjekke efter en med få frames og se om den vil afspille den  Wink
Må jo så næsten gå ud fra at de laver dts.ma filmene i 16 og alle de andre "alm 1080P" i 4 ref frames...

Redigeret af jj79 - 16-April-2011 kl. 07:54
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2011 kl. 19:20
Til info har jeg fået HD-lyden til at virke nu - det der gjorde udslaget var at ændre tv system væk fra PAL og over til 1080P 60HZ, da dette åbenbart har indflydelse på lyden Ouch
Dog har jeg stadig problemer med de store mkv filer, dem vil den simpelthen ikke, så de må jo være lavet i 16 ret frames - men alt andet spiller bare derudaf Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu