recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - A Gecko Home Cinema Experience + jeres oplevelser!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A Gecko Home Cinema Experience + jeres oplevelser!

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

@Kenzo85: Ja jeg bor på Amager, så måske vi kan finde ud af noget en dag.

@Stereolab: Deres mindste SL-system? Mener du deres in-wall LS-højttalere? Hvis du mener dem, så er jeg sgu overrasket, for jeg troede, at de kun ville have S-15 i butikken. Ah sorry hehe - jeg tror, at der hver gang skrives forkert, når I skriver "SL", men I mener selvfølgelig Steinway Lyngdorf :)

@Otto J: Jeg er også lidt bange for, at RoomPerfect bliver rost mere end det fortjener; umiddelbart lyder det som om, at det klart kan noget, som intet andet rumkorrektionsprogram kan.

Fandt desuden ud af at Model D kan høres her:

http://www.piano.dk/SL/model%20D.htm
Udmærket, det må vi lige kigge på.!

Der er ikke nogen In-Wall højtalere hos Åboulevarden (sidst jeg var der) Det er dét stereo system de reklamere for på deres hjemmeside, de har hængende / stående.

Grunden til det bliver rost til skyerne er fordi de gør det på en anden måde og har patenteret det. AKA, de mener selvfølgelig de har et suverænt produkt. 
Det skal høres under de rette forudsætninger! Wink

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Otto, jeg er fuldstændigt enig. Jeg prøver at være ironisk med min bemærkning, men det faldt vist til jorden Wink

Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu