recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "A touch of Frost"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"A touch of Frost"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: "A touch of Frost"
    Sendt: 28-Februar-2006 kl. 08:17

Godmorgen ..
Er der nogen der har optaget afsnittet af "A touch of Frost/Inspector Frost" fra NRK i aftes? Jeg har sovet i timen ... så hvis nogen kan hjælpe med en kopi, undgår jeg et hul i samlingen.

Vh Lone

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2006 kl. 09:44

Hi Lone,

Jeg ved ikke lige hvilket afsnit der blev sendt på NRK i går, men jeg har alle afsnit, til og med afsnit 36 - "Near Death Experience".

Jeg kan fornemme på det her indlæg, samt på nogle af dine tidligere, at du er lidt af en engelsk-krimi-serie freak. Du skulle vel ikke tilfældigvis have optaget alle afsnit af "Dalziel & Pascoe" .

/Nils

           
Til top
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2006 kl. 10:05

Det har du fuldstændig ret i ;-) Jeg er i gang med at samle alle afsnittene af Taggart, som vi jo får forærende fra DR2 i øjeblikket! Og så er jeg kommet lidt sent i gang med at optage Frost, som både DR, SV og NRK jo ellers har sendt et par gange i årenes løb. Jeg kan checke på selectoren når jeg kommer hjem, hvilket afsnit der blev sendt i går. Der er første af to, så det er nok en julespecial, som der var nogle stykker af.

Desværre (nu) har jeg valgt ikke at optage "Dalziel og Pascoe". Jeg synes ikke de var så fremragende til at begynde med, men har fortrudt ...

Sender PB i aften

Lone

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu