|
Aaargh! Trukket forkert kabel |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville nok gå efter Lexcom 250 (skærmet) i stedet for, men det er sikkert en smagssag. De passer i hvert tilfælde i LK materiel ;)
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
250? Er kablet skærmet? Eller 125 som er billigere.
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
hvorfor ikke bare prøve med en lexcom utp 125 og se om det virker, jeg har da med stort held, brugt disse stik på mange forskellige kabler.
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Jeg har også bare loddet ledning til klemmen.
|
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Absolut bedste er at trække om, men alternativt kan du også MEGET forsigtigt med en spidstang eller lign. klemme skæretænderne lidt sammen, så får de bedre fat. Og ryk så enderne lidt fra side til side når du har klemt så de får bedre fat. Hvis ikke er der næsten statsgaranti for, at du får udfald. Jeg vil dog stadig mene det er en absolut nødløsning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |