|
aac filer fra pc til ipad |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-December-2013 kl. 21:55 |
Hejsa er ved at lave en musik quiz til en julefrokost..
og jeg har fundet en masse sange og konverteret dem til aac men har prøvet i 2 timer via itunes.... det er ikke min ven, istedet for at ligge sangene over, er den ved at synkronisere 298 apps - ikke planen .. nogen der kender et andet program..... og skal ikke bruge itunes.. synes alt ved apple er super genialt brugervenligt... bare ikke itunes......
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fileapp, men så kan du (så vidt jeg husker) kun finde musikken inde i fileapp.
Klaus |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da også en hel del apps.
Når du tilslutter din ipad, kan du klikke på den i højre hjørne.
Find fanen apps. Fjern fluebenet her. Så synkroniserer den ikke apps.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal også lige klikke på fanebladet musik og vælge den musik fra dit iTunes bibliotek som du vil have over til din iPad. Evt. lave en spille liste.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |